-17 For kaldt?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Det er 17 minus grader her idag, er det for kaldt til å la snuppa sove ute?

Er vel litt kaldt for lunger og sånn, her sover han inne i dag[:)]

Ja, er kanskje det..
Da får hun være våken da, hun nekter å sove inne!

Kan ho ikke sove i den ytterste gangen med døra på gløtt da?[:)]

Der flyr alle ungene hele tiden og bråker verre enn 10 høns !! [&:]

Hei her sovervi ute uansett. setter henne der det er sol og med voksipose, dyne og pledd forran vogna gårdet brahar pratet både med lege og hs og det er tempen inne i vogna som teller,.
Har tempratur måler inne i vogna og har ikke hatt - der. har ikke merket noe på julie heller.
Er det ikke en plass ho kan stå i sola da? den varmer noe:)
klems

Hun pleier å stå i solveggen oppe på verandaen under taket [:)]
Så egentlig skulle det vel gå bra, er jo varmere i vognen hennes enn det er ute [;)]

Melia sover inne i vogna i dag. Umulig å få henne til å sove i senga på dagtid, så da tyr vi til andre metoder.
Man er vel i utgangspunktet redd for frostskader. Jeg er skeptisk til å la dem sove ute når det er så kaldt, men hvis dere har sol, det er vindstille og hun er godt innpakket i pose, klær, lue og pledd foran hadde jeg sikkert prøvd. blir det for ille får du kanskje ta vogna inn og la henne sove i den inne?
Funker fint her.

Her har ho på nok klær og noe som likner på finnlandshette for barn:) bare øynene som er synlige:)

Vi har hatt flaks og ikke hatt mere en-10 vi da før idag og idag sovnet ho inne for første gang:)

jeg ville ikke latt henne sove ute nå nei..
om hun ikke vil sove i senga si, kan du jo ha vogna inne?
eller ta vogna inn når hun har sovnet?

Er ei pingle jeg.... Er 8 minus her, jeg og emmely har vert ute å gått tur men hadde ikke lat henne lige helt i ro å sovet ute...

Men som du sier så er de jo en annen temp i sola ute....

Viser gradestokken -17 grader, lar jeg ikke han sove ute, nei.
Men jeg er livredd for både hete og frost, da. (jepp, sommeren er slitsomt!)

ORIGINAL: Imogene

Viser gradestokken -17 grader, lar jeg ikke han sove ute, nei.
Men jeg er livredd for både hete og frost, da. (jepp, sommeren er slitsomt!)

Sommeren er værst ja[:'(][:'(][:'(][:'(]
Greit med høst og vår[:D][:D]

Her sover Simen ute uansett...har trippelt lag med ull,tova ullsokker-votter-lue,skinn under posen som isolerer og ullpledd over posen som jeg drar helt opp i ansiktet på han..han står på trappa med åpninga inn,så det blåser ikke...smører med kuldekrem i hele ansiktet,og han er GLO varm uansett! I dag var det 11 minus,men i vogna var det 15 varmegrader faktisk! Sier litt om hvor bra skinnet og posen isolerer..babysitteren ligger mellom skinnet og posen bak hodet hans[:D]

Kunne selvsagt lagt henne inne i vogna på et kjølig rom, men problemet er da at hun nekter å sove!
Hun har aldri sovet inne før, for hun nekter rett og slett å ligge inne [&:]

Men utover dagen ble det -14 grader, så da kledde jeg på henne med masse varme gode klær og la henne ut [:)]

Back
Topp