17 egg fikk de ut idag

hegemw

Forumet er livet
og er da i faresonen for overstimulering, noen som også har vært borti det?
jeg skulle ta blodprøve onsdag og hvis det ikke var bra satt de ikke inn egg men la de på frys, men var alt bra så setter de inn.

noen erfaringer på dette? hvor mange egg hadde dere og gikk det bra?

Gratulere med så mange egg da.
Ikke hvert borti det med overstimulering da, var vel motsatt vei hos meg da. Me fikk kun 3 egg og kun 1 overlevde til de skulle sette det inn . Skjedde begge ganger, de levde kun til dagen ettepå.

Men det holder med 1 egg og [:D] 

Hos meg tok de ut 12, 11 ble befruktet men bare ett overlevde to døgn. Og det ser ut til å være ett gullegg[:D] Vet ikke hvor mange man må ha for å bli overstimulert. Lykke til[;)]

hos meg tok de ut 16, 11 ble befruktet, 1 satt inn 2 dager etter uttak, og 3 på frys. resten klarte seg ikke. var og litt i faresonen for overstimulering, men det gikk helt greit. lykke til:)

De fikk ut 18 hos meg,6 ble befruktet men kun 1 overlevde til innsetting.
Hørte ikke de sa noe om overstimulering til meg.

av 17 egg så var det ....................................12 egg som blei befruktet.
så bare vente å se imorra hvordan det går, jeg drikker og drikker så mye jeg kan ihvertfall

18 ble henta ut og de sa de var rundt normalen! 13 ble befrukta, ett satt inn og 7 på frys!

12 egg høres jo kjempebra ut!!! Lykke til imorgen[:)]

Gang nr 2 hadde jeg 15 egg, 12 var bra, 4 befruktet, 2 satt inn, ingen på frys, 1 baby[:D]

Jeg ble overstimulert, men endte bare opp med 1 egg som delte seg som det skulle. De fant bare 3 egg ved utta. Men hadde 21 eggposer, derfor var jeg overstimulert. Jeg fikk beskjed om å drikke MASSE VANN!!!! SÅ drakk 3 liter den dagen de tok ut egga (var jo da jeg fikk greie på det) og dagen etterpå. Dagen etter der, drakk jeg vann så det holdt før jeg skulle til innsetting. Var jo også da de skulle ta blodprøve for å se om de kunne sette inn. Og alt så bra ut[:)] Legen sa det kunne ha hjulpet på med å drikke så mye vann som jeg hadde gjort.

LYKKE TIL!!!!

LYKKE TIL IMÅRRA !!! Vi får test-datoene ganske nært da =) [:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp