17 dpo trenger råd, våger ikke teste

P

Putrine

Guest
Jeg går på Crinone ( progresteron) og vet det kan utsette mensen. Det har skjedd før. Jeg orker ikke nedturen ved å ta test for så å måtte vente på mensen. Så vil ikke teste før det har gått en uke etter forventet mens.
Skal jeg bare fortsette på Crinone og late som ingenting? Jeg tok ut en pakke til på apoteket og har tatt i to dager av den nye boksen i tillegg til å ha brukt opp den forrige. Vil jeg få mensen dersom jeg ikke er gravid til slutt, til tross for å ta en dose om dagen av crinone? Skulle jeg være gravid, noe jeg ikke tror ettersom brystene er helt normale og humøret mitt er helt reva ( typ pms), vil jeg jo ønske å forhindre nok en MA. Hva gjør jeg? Gjør vel ikke noe å gå på crinone litt til? På Lutinus kom mensen selv om jeg hadde satt en tablett. Svært mye ekstra hodebry når en tar hormontilskudd fordi de gjør at kroppen oppfører seg rart
 
Vet ikke om det er mye forskjell på crinone og lutinus, men jeg skulle gå på lutinus helt til mensen kom uansett. Lutinus forsinket ikke min mens. Brystene mine har vært helt normale også på tross av graviditet, men sånt er så individuelt.
 
Takk. Bare det å få beskjed om det, fjerner all tvil. Syns det har vært så mangelfull info hos gynekologen. Han er litt sånn « du tar hvis du vil.. fra etter el» og mer info får jeg ikke. Jeg tar det pga egen mistanke til progresteronmangel. Bruker 700 kr i måneden på dette fordi det ikke vil tas prøve av meg. Vel, vel. Han er så sikker i sin sak, men det hjelper ikke meg som spotter hver syklus før mens og har hatt en MA. Så nå blir det « selvmedisinering». Jeg fortsetter og ser hva som har skjedd om 2-3 dager, altså ca. 20 dpo.
 
Back
Topp