:(

Bkno2361932

bollemamma
Klage klage!! Jeg er så trøtt!! en på skulen en i barnehagen og mini på 2 fulltid hjeme !! 2 hjeme no pga omgangsyke! Starte på jobb i gjenn i helgen etter og vært sykemeldt pga svangerskapskvalme 30 timer natt på en helg hjælp! PUh då var jeg ferdig og klage:)

Huff , det der hørtes ekstremt slitsomt ut. Kan du ikke få forlenga sykemeldinger ? God bedring til gjengen din

Takk ;) godt og klage litt prøvde og klage litt til 5 åringen min men fikk ikke helt forståelse der! :) jeg har en veldig flink men streng lege og han mener at graviditet er ikke en sykdom så jobbe må en klare!

Takk ;) godt og klage litt prøvde og klage litt til 5 åringen min men fikk ikke helt forståelse der! :) jeg har en veldig flink men streng lege og han mener at graviditet er ikke en sykdom så jobbe må en klare!
Han kan ta seg en bolle! (legen altså ;) ) H*n som er lege, må da for søren vite at man kan bli dårlig under svangrskapet. Jeg har vært sykmeldt i 5 uker, og velger selv å begynne på i redusert stilling nå. Spent på hvordan det skal gå:p Hadde legen sagt at jeg måtte bite i meg symptomene, hadde jeg bytta lege på dagen. :) Jeg er helt enig i at svangerskap ikke er en sykdom, men man får SYMPTOMER som kan gjøre at en ikke fungerer i hverdagen!

Legen må jo sjå at du e så dårlig at du ikkje fungere normalt?
Graviditet e ingen sjukdom - heilt rett. Men graviditet har mange bivirkninga - og kan dermed e bli sjuk av dei ;)

Back
Topp