.

Jeg hadde det bare de første 3-4 dagene, når jeg ammet og tisset.
Men har hørt noe om at noen begynner å blø friskt igjen etter en stund pga at sårskorper løsner - kanskje noe i forbindelse med dette?

Nå er det bare to dager siden jeg fødte, men jeg har slitt med etter-rier siden fødselen.. Trodde det var noe man fikk umiddelbart etterpå fordi livmora starter jobben da. Aner ikke om dette er noe som kan dukke opp først ti dager etter fødsel.?
Kanskje du burde ringe og høre?
God bedring iallefall :)

For to dager siden fikk jeg helt plutselig etterrier, på høyre side av livmora. Dette var da ti dager etter fødselen. Lå heldigvis på sykehuset pga gulsottbehandling av lillemor. De gjorde ikke noe med det, siden det jeg ikke hadde noe økende blødning.
Men i går kveld fikk jeg vondt på venstre side av livmora... Samme type smerte. Er det vanlig å få etterrier så seint etter fødselen?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Har du feber? Tenker litt på infeksjon når du nevner smertene.

Sniker litt.

Med første hadde jeg etterrier i omtrent 2-3 uker.

Tror ikke det... Men var helt våt av svette i natt. Regner med det er normalt mtp ammingen. Føler at hele kroppen er nede for telling. Vondt å gå på do. Har fått tabletter mot urinveisinfeksjon, og det har hjulpet litt. Har vært syk siden dagene før jeg fødte. Føler liksom at jeg aldri kommer helt til normalen igjen :-( og så de dumme sammentrekningene i livmora. Hadde også blodtrykksfall da jeg var på sykehuset. Ble svimmel og kvalm . Men de gjorde ikke noe mer utav det.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hmm, stakkars deg! Høres ikke noe bra ut. Du får være ekstra obs på om du skulle få feber. Er blødningen annerledes? Lukter annerledes, mer pusslignende? Da kan det jo være tegn på endometritt. Håper du føler deg bedre snart!

Hør med lege i morra du. Sjekk om du har feber. Varmeflaske hjelper kanskje på smertene? God bedring!

Jeg hadde etterrier i ca to dager. Kjente det hver gang jeg ammet. Så det var mye vondter, med etterrier, smerter i sting og sviende brystvorter.

Jeg har fortsatt etterrier 8 dager etter fødsel, men de var bare plagsomt vonde i 5 dager. Håper du blir ordentlig sjekket på sykehuset og får hjelp med smertene. Det er slitsomt å ha det slik. God bedring.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp