spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du feber? Tenker litt på infeksjon når du nevner smertene.For to dager siden fikk jeg helt plutselig etterrier, på høyre side av livmora. Dette var da ti dager etter fødselen. Lå heldigvis på sykehuset pga gulsottbehandling av lillemor. De gjorde ikke noe med det, siden det jeg ikke hadde noe økende blødning.
Men i går kveld fikk jeg vondt på venstre side av livmora... Samme type smerte. Er det vanlig å få etterrier så seint etter fødselen?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hmm, stakkars deg! Høres ikke noe bra ut. Du får være ekstra obs på om du skulle få feber. Er blødningen annerledes? Lukter annerledes, mer pusslignende? Da kan det jo være tegn på endometritt. Håper du føler deg bedre snart!Tror ikke det... Men var helt våt av svette i natt. Regner med det er normalt mtp ammingen. Føler at hele kroppen er nede for telling. Vondt å gå på do. Har fått tabletter mot urinveisinfeksjon, og det har hjulpet litt. Har vært syk siden dagene før jeg fødte. Føler liksom at jeg aldri kommer helt til normalen igjen :-( og så de dumme sammentrekningene i livmora. Hadde også blodtrykksfall da jeg var på sykehuset. Ble svimmel og kvalm . Men de gjorde ikke noe mer utav det.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app