.

Drømmen er å feire på sykehuset. ;-)
Men i år som i fjor blir det nok min mor som skal feires. Men det fortjener hun. <3

Gratulerer med morsdag fresten! :-D

Drømmen er å feire på sykehuset. ;-)
Men i år som i fjor blir det nok min mor som skal feires. Men det fortjener hun. <3

Gratulerer med morsdag fresten! :-D

He he! Kan jo ikke utelukke at det skjer da! :-) syns gravide skal feires også... Er jo tross alt mødre alle sammen, både de som har født og de som bærer barn <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg ble vekt med frokost på senga. Fikk en mummikopp av min fine mann. Har sendt dikt til mødrene våre i dag, for det eneste de ønsket seg i morsdagsgave er et barnebarn, men hun ser ut til å trives så alt for godt der inne. Hehe!

Her feirer vi heller min mor. Syns det blir mer spesielt når barna er store nok til å forstå selv og at det ikke er pappaen som ordner med alt. Vi baker kake og gir kort. Skal snart ta turen til mamma :)

Kjem til å bli EKSTREMT overaska om gubben har tenkt tanken at eg er "mamma" sjølv om mini bur i magen min.

He he! Kan jo ikke utelukke at det skjer da! :-) syns gravide skal feires også... Er jo tross alt mødre alle sammen, både de som har født og de som bærer barn <3

Det er sant. Fedre tenker kanskje ikke på det på den måten men jeg følte jeg allerede var mor til 2 når hun fremdeles lå i magen (og var blitt så stor at hun var "ferdiglaget men bare litt umoden").

Her så skal jeg å samboer bake eplekake og så er vi i invitert til middag hos svigers :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

middag og kake hos mor:love2 feiret på samme måte hos svigers i går:love2 nam nam

Sambo har kjøpt inn morsdagskake <3 hadde ikke trodd han ble å gjøre noe ut av dagen :p

Her feires det med barnekos, film med blivende støresøsster og kalkunmiddag med svigers. Deilig feiring og søndag:-)

Koselig!
Ble ikke noe hjemreise i dag. Babyen trenger litt "solarium" før vi får dra... :-)

Samme her. Hjem fra sykehuset med prinsen vår ;);) og til mommo og moffa på middag :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg og kjæresten har bodd hos mamma og pappa i helgen, for å passe på dems 3 katter og hund mens de har vært på hyttetur :) så dagen i dag har gått med på å lage pai til frokost, holde liv i peisen, rydde, vaske klær, vaske kjøkken, laget eplekake, vaske kjøkken igjen og venter nå på at mamma og pappa skal komme hjem :D så bærer det vel hjemover i kveld :)

Siden lillegutt er i magen enda feires ikke jeg, min mor er borte på besøk denne helga så å dra dit ble utelukket siden det er så langt unna.. Svigers tror jeg ønsket vi skulle kommet dit, men vi har hatt kaffebesøk før på dagen og skal på musikal om en time (Jesus Christ Superstar), så de dro bort de også.. En rolig dag og jeg har fått slappet av godt:)

Siden lillegutt er i magen enda feires ikke jeg, min mor er borte på besøk denne helga så å dra dit ble utelukket siden det er så langt unna.. Svigers tror jeg ønsket vi skulle kommet dit, men vi har hatt kaffebesøk før på dagen og skal på musikal om en time (Jesus Christ Superstar), så de dro bort de også.. En rolig dag og jeg har fått slappet av godt:)

Høres fantastisk ut med JCS. Den er jeg misunner jeg deg. Elsker musikaler. Vi hadde farsdag i høst, så nå har vi morsdag selv om lille-snuppa ikke er kommet enda. Men det er lov å håpe hun kommer snart, så jeg slipper å være gravid på bursdagen min også.

Høres fantastisk ut med JCS. Den er jeg misunner jeg deg. Elsker musikaler. Vi hadde farsdag i høst, så nå har vi morsdag selv om lille-snuppa ikke er kommet enda. Men det er lov å håpe hun kommer snart, så jeg slipper å være gravid på bursdagen min også.
Tror det blir bra, er fan av musikaler selv, blir så revet med:P har fått bra kritikk i avisen iallefall:)

Jeg fikk kjøkkenmaskin av mannen og ungene og så inviterte vi svigermor og mamma på middag her :) De styrer alltid på for alle andre, så siden jeg ikke orker stort her jeg vagger rundt og de bor 45 min unna oss i hver sin retning, laget vi middag og bakte kake til de og laget feiring her. Tror de koste seg veldig :)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Jeg ble først feiret av mann og barn med gaver og hjemmelagde kort. Så bakte jeg til våre mødre. Var på besøk til min mor, hans mor og hans svigermor. Veldig koselig dag.

Hadde et håp om å bli tobarnsmor på morsdagen, men det ble jeg ikke.

Termin 2.februar 2014

Back
Topp