spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drømmen er å feire på sykehuset. ;-)
Men i år som i fjor blir det nok min mor som skal feires. Men det fortjener hun. <3
Gratulerer med morsdag fresten! :-D
Det er sant. Fedre tenker kanskje ikke på det på den måten men jeg følte jeg allerede var mor til 2 når hun fremdeles lå i magen (og var blitt så stor at hun var "ferdiglaget men bare litt umoden").He he! Kan jo ikke utelukke at det skjer da!syns gravide skal feires også... Er jo tross alt mødre alle sammen, både de som har født og de som bærer barn <3
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Siden lillegutt er i magen enda feires ikke jeg, min mor er borte på besøk denne helga så å dra dit ble utelukket siden det er så langt unna.. Svigers tror jeg ønsket vi skulle kommet dit, men vi har hatt kaffebesøk før på dagen og skal på musikal om en time (Jesus Christ Superstar), så de dro bort de også.. En rolig dag og jeg har fått slappet av godt![]()
Tror det blir bra, er fan av musikaler selv, blir så revet medHøres fantastisk ut med JCS. Den er jeg misunner jeg deg. Elsker musikaler. Vi hadde farsdag i høst, så nå har vi morsdag selv om lille-snuppa ikke er kommet enda. Men det er lov å håpe hun kommer snart, så jeg slipper å være gravid på bursdagen min også.