.

Har opplevd "skjelvinger" av og til, som om han har kramper eller noe. Mene å ha lest en eller anna plass her inne at babyen tisser når man opplever dette, men hvorvidt det stemmer aner jeg ikke :p

Det har jeg også lurt på hva kan være fornoe! :) Veldig rart når det virker som om hele babyen vibrerer! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har lest litt på nettet og hørt med jordmor ang dette, noen mener at det er babyen som tisser, men min jordmor mente det var nervesystemet til babyen som ikke var helt ferdig utviklet som gjorde til at baby fikk noen skjelvinger av og til. Var helt normalt og kunne også sees når baby var ute..

Jeg har lest litt på nettet og hørt med jordmor ang dette, noen mener at det er babyen som tisser, men min jordmor mente det var nervesystemet til babyen som ikke var helt ferdig utviklet som gjorde til at baby fikk noen skjelvinger av og til. Var helt normalt og kunne også sees når baby var ute..

Uffda... Hun får bli inne i magen litt lengre da, sånn at nervesystemet blir bedre ;-) :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Uffda... Hun får bli inne i magen litt lengre da, sånn at nervesystemet blir bedre ;-) :)

Hehe:p det er vel under utvikling hele tiden som jeg skjønte og at det kunne resultere i små skjelvinger av og til:)

Ja tidligere, nå den siste uka så har jeg ikke sett noe til det. Men tidligere i svangerskapet har det vært mye av det. Virket som om han fikk anfall til tider ;)

Har ikke opplevd dette. Her driver bare snuppa å tøyer magen min til nesten bristepunktet. Tror hun har det litt trangt der inne.

Det er "tissefrysninger" :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ja har vært borti det fra tid til annen gjennom svangerskapet. Rister mer nå som han er stor :-)

De er jo født med bare en brøkdel av nervenettverket som vi voksne har. Så det er bare å stimulere når de kommer ut :-)

Mageboeren her har sånne "epileptiske anfall" hver bidige dag, jeg tenkte først det kanskje bare var REM søvnen son gjorde det? Sammenlignet med oppdrett av hund virker det i allefall merkelig likt :P

Dette skjedde meg i går!! Så morsomt! Hadde bare lest om det her inne, å så plutselig rister hele magen. Føltes ut som hun fikk frysninger. Morsomt!!

Min rister omtrent en gang daglig. Og hun hikker veldig ofte, selv om det har vært mindre av det de siste dagene.

Back
Topp