Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæææhhh
Ja, skulle ha lagt det andre plasser, men regner liksom ikke med at den haverer helt sånn plutselig
Har selvsagt tatt bilder med vanlig kamera også, men uansett...Var veldig mange betydningsfulle bilder tapt Jaja, kan ikke annet enn å glede seg over de bildene jeg har andre plasser og at veslegutt er perfekt! Jeg skal jaggu legge inn bilder fra mob. fra nå av. Fader rullan altså!!
det er jo som regel minnekort i mobilene?? har du sett om du har? som du evnt kan flytte i en annen mobil og få lagt bildene på dataen??
Ja hadde blitt både sur og lei meg! Så her overfører jeg til pc/ekstern harddisk og har også en ekstra harddisk som sikkerhet..men den er det ikke ofte jeg gidder å finne fram hahaha..
Du kan jo trøste deg med at moroa har jo nesten ikke begynt engang! blir mye mer å ta bilde av etterhvert
Hva slags telefon var den gamle? Jeg ville uten tvil levert inn telefonen for å se om de klarte å redde innholdet
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app