:(

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er så redd for enda en exu, syns hele tiden at jeg kjenner kjenner at jeg får sånn vondt i magen, og er begynt igjen med brunt utflod, så bare venter på jeg skal se friskt blod :(
Også hadde jeg så vondt i magen, helt nederst i morges.. Men gikk egentlig fort over da..
Men har bare så lyst at spiren skal sitte:(
Måtte bare få litt ut her, sorry :oops:
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det er sikkert falsk alarm. Krysser fingrene for det! Er vanlig med litt brun utflod, er det ikke det da? Jeg blødde når jeg var gravid med nr 1...

håper du tar feil <3 hva med privat ul? Det tok jeg sist :) Ille å gå og bekymre seg sånn :(

Ventet på og få time til ul.
Håper jo det er falsk alarm.

Har vondt på ene siden, eller det er ikke vondt No da. Men ubehagelig følelse.
Og har jo hatt så mange symptomer... Og har ikke hatt det de andre gangene. Men de er liksom ikke så mye av No, bare trøtt hele tiden

Nå kan ikke jeg så mye om dette da, men jeg tenker at om det er snakk om svangerskap utenfor livmoren så gjør det vel ikke bare vondt "innimellom" - da vil man vel kjenne smertene hele tiden? Og gjør det ikke veldig, veldig vondt?

Jo det gjør veldig vondt.
Ligger No på sykehuset pga min 3 exu
Så lenge varte den gleden. Så No få vi vell heller prøve og få hjelp til og få denne spiren på plass.
Men masse lykke til dere andre her inne :)

Jo det gjør veldig vondt.
Ligger No på sykehuset pga min 3 exu
Så lenge varte den gleden. Så No få vi vell heller prøve og få hjelp til og få denne spiren på plass.
Men masse lykke til dere andre her inne :)
Dette var trist å høre. Lykke til videre, håper spiren sitter fort igjen. Klem

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var trist høre :-(

Ånei, så trist! Hva skjer nå da? Du må vel få noe hjelp siden du har hatt så mange EXu?

Dette var ikke noe kjekt å høre! Lykke til videre, og håper det sitter neste gang!

Jo får hjelp No..
Så få hellet vente på tid til det..
Kan så lite om det.. Men får vell informasjon om det No når jeg spørre..
Og jeg som hadde ett håp denne gangen pga alle symtomene jeg har hatt :(:(:(

Uff så trist :(
Håper du har god støtte rundt deg, og at legehjelp gjør susen så neste spire havner raskt på riktig plass.

Har den beste mannen :) han er en veldig god støtte.
Og det høres ut som vi kan fort få hjelp. Siden jeg har hatt 3 exu No, pluss alderen min.
Men takk for støtten fra dere her inne og :)

Så leit:( lykke til videre<3

Back
Topp