.

Hurra! 10 uker går utrolig fort ;)
Er straks 29 uker, så rett bak.. Tanken skremmer meg også, har begynt å planlegge når ting bør være ferdig og når jeg må starte å vaske babytøyet, ha sykehusbagen klar osv.. Tror desember går fort, men januar kan gå litt tregere så jeg rekker over litt. :P

Jeg er stressa allerede, og tenker både på vasking av klær og klargjøring av sykehusbagen. Jeg skal reise bort i jula og er vel ikke hjemme før neste år. Og da er det jo bare knappe fire uker til termin! Vurderer nesten å pakke sykehusbagen før jeg reiser bort?! :p

Ang. vasking av babyklær - jeg har les at klær/sengetøy osv. skal vaskes to ganger før bruk? Er det nødvendig? Og kjører man da to sykluser rett etter hverandre, eller tørker man klærne før vask nummer to? :p

Har også hørt at man må vaske klær og sengetøy to ganger før bruk. Tror det kan være for å få ut kjemikalier og andre uheldige stoffer, slik at babyen ikke blir allergisk... Eller noe sånt....

Har endel klær som må vaskes så det er jo egentlig bare å sette i gang snart. Tenker iallefall å få gjort det før jul.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det begynner å nærme seg nå! :)

Jeg tror jeg også begynner så smått med vaskingen snart, og kommer til å pakke bagen i løpet av desember.

Back
Topp