:(

Men har du vondt da og er det mye friskt blod?
Husk at det fort blør litt når livmor strekkes og tøyes ;)

Nei det var lys rosa når jeg var på do, er lite.., håper ikke det kommer mer :( uff,,, er livredd. Nei ikke no vondt, mare murringer i korsryggen, men det har jeg hatt lenge...
Hadde vel 2dager med vondt i puppa,men det er borte :( og DET bekymrer meg

Åå.. :-(

Nei det var lys rosa når jeg var på do, er lite.., håper ikke det kommer mer :( uff,,, er livredd. Nei ikke no vondt, mare murringer i korsryggen, men det har jeg hatt lenge...
Hadde vel 2dager med vondt i puppa,men det er borte :( og DET bekymrer meg

Puppene kommer og går hos meg. Og litt farget utflod er slik som hender når det er litt skjørt oppover i maskineriet :) Blir du urolig kan du ringe legen din og spørre om å få målt hcg :) Krysser fingrene for deg! :D

Tusen takk , får håpe på det beste..,mn er ikke lett :( kjenner alt bare raser sammen. Uff

Tusen takk , får håpe på det beste..,mn er ikke lett :( kjenner alt bare raser sammen. Uff

Hvor langt er du på vei forresten?
Da jeg mistet sist var jeg 6+4, fikk utrolig sterke magekramper/smerter at jeg måtte kaste i meg masse smertestillende midt på dagen og alt kom ut 21.30 samme kveld. Men er du tidligere på vei vet jeg ikke hvor mye du kjenner. Men klumper i blodet kan være kjekt å se etter. Hvis blødninger minker lover det godt :D

Det har jeg og gjort i to dager nå, men kun når jeg er på do for nr to( sorry detaljer) er veldig forstoppet og må trykke ekstra. Å da har det komt rosa utflod og i dag litt blod i utfloden. Ingen andre smerter enn luftsmerter. Skal til legen i morgen og krysser fingrene for at det er ingenting og bekymre seg over, men det er rart med det når en ser blod.

Var blod bare når jeg var på do i sta...tok en dusj nå og ikke no blod.. Er bare 5uker

Det har jeg og gjort i to dager nå, men kun når jeg er på do for nr to( sorry detaljer) er veldig forstoppet og må trykke ekstra. Å da har det komt rosa utflod og i dag litt blod i utfloden. Ingen andre smerter enn luftsmerter. Skal til legen i morgen og krysser fingrene for at det er ingenting og bekymre seg over, men det er rart med det når en ser blod.

Hvor langt er du på vei?
Man mister liksom håpet når man ser litt blod... Uff

Er 5+3 i da. Men jeg har blødde i begge mine tidligere svangerskap med nr 1 blødde eg ut stolen på legevakten og han er 11år i dag. Så det er heldigvis ikkje ensbetydende at det går galt :) mitt råd er å gå til lege å få en sjekk, det vil roe ned tankekjøret :)

Er 5+3 i da. Men jeg har blødde i begge mine tidligere svangerskap med nr 1 blødde eg ut stolen på legevakten og han er 11år i dag. Så det er heldigvis ikkje ensbetydende at det går galt :) mitt råd er å gå til lege å få en sjekk, det vil roe ned tankekjøret :)

Bra det er håp
Er det no vits å dra til legen i morgen ? Vente å se hva som skjer i helga?
Vet ikke hva jeg skal gjøre

Bra det er håp
Er det no vits å dra til legen i morgen ? Vente å se hva som skjer i helga?
Vet ikke hva jeg skal gjøre

Legen kan undersøke livmorhalsen om den er lukket og ikke avkortet. Samt an kan se evt hvor blødningen kommer fra. Kan å ta hcg blodprøve så tar du ny på mandag. Begge gangene jeg har blødd så har jeg bli sendt til ultralyd. Men som sagt da blødde eg mye mere, så vet ikke om det vil skje nå. Håper det da for roet nervene litt :)

Du kan blø litt uten at det er farlig. Å min puppevondt kommer og går hele tiden. Hvis det bare var det lille du blødde, så tror jeg dette går bra <3

Har ikke trua nå.., kom blod når jeg var på do nå også. :( tror jeg bare går å legger meg. Blir nok en lang natt med mye tenking og ikke fullt så gøy på jobb i morgen.

Back
Topp