.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good luck! Gratulerer med spire i magen og gratulerer så mye med dagen til helgenHei alle sammen
Har lest på forumet i noen dager nå, så er vel på tide på hilse på. Testet positivt forrige fredag, og er etter menstermin 4+4 i dag. Hadde ikm i går, og mandag skal jeg ringe legen som har sommerferie denne uka. Foreløpig termin er 07.04, og jeg er enda litt i sjokkstadiet i dag har jeg litt ømme pupper, men jeg har vært helt umenneskelig trøtt de siste dagene! Føles ut som jeg ikke har sovet på en måned... Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til det går over!
Til helga skal jeg feire bursdagen min, og klare å holde det skjult at det er en liten leieboer i magen min det er ingen andre enn FB som vet det enda, så jeg lurer littpå om jeg skal fortelle det til en venninne som kommer for hjelpe meg å skjule det, eller om jeg skal klare meg alene i morgen skal jeg kjøpe alkoholfri vin, som jeg skal drikke. Wish me luck
Hehe, godt hun passet på ihvertfall hva mener du med at det gikk greit til folk begynte å bli jåsete? sprakk du eller ble det for mye fyll siden du var edru?