.

Hei alle sammen :)

Har lest på forumet i noen dager nå, så er vel på tide på hilse på. Testet positivt forrige fredag, og er etter menstermin 4+4 i dag. Hadde ikm i går, og mandag skal jeg ringe legen som har sommerferie denne uka. Foreløpig termin er 07.04, og jeg er enda litt i sjokkstadiet ;) i dag har jeg litt ømme pupper, men jeg har vært helt umenneskelig trøtt de siste dagene! Føles ut som jeg ikke har sovet på en måned... Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til det går over!

Til helga skal jeg feire bursdagen min, og klare å holde det skjult at det er en liten leieboer i magen min :p det er ingen andre enn FB som vet det enda, så jeg lurer littpå om jeg skal fortelle det til en venninne som kommer for hjelpe meg å skjule det, eller om jeg skal klare meg alene :) i morgen skal jeg kjøpe alkoholfri vin, som jeg skal drikke. Wish me luck ;)
Good luck! Gratulerer med spire i magen og gratulerer så mye med dagen til helgen :D

Det fungerte fint! Slo den over på annen flaske (den jeg vanligvis bruker å drikke) Jeg hadde også mozell på tomme ciderbokser.. Nei, ingen som avslørte meg, fikk ikke ett spm engang ;) fikk spm om jeg ville ha bacardi razz drink osv da, men svarte at jeg holdt meg til vin/cider denne dagen.. Var ca 4+5 på lørdag så synes det var for tidlig å avsløre.. Skjønner du er spent, det var jeg og :)

Laget alkoholfrie drinker, gikk helt greit til folk begynte å bli jåsete :p Det var også samme dag som jeg fant det ut (testet posetiv), så var ikke så veldig gira på å dra :) Men velkommen og gratulerer så masse og lykketil :) Kom faktisk på at jeg gjorde det også når jeg gikk med nr 1, bare med alkoholfri vin. Da kom bestevenninnen og dro meg på toalettet og kjeftet ,hvorfor jeg i allverden satt å drakk alkohol når jeg var gravid. Hadde vis glemt av å fortelle henne at det var alkoholfritt ops :p , men var da koselig at hun passet på da <3

Gratulerer med spiren og lykke til på festen :)

Ja, det fungerte utmerket ;) verdt ett forsøk - formen var usannsynlig bra dagen derpå.. Så den vinen og cideren kan anbefales :P

Hehe, godt hun passet på ihvertfall ;) hva mener du med at det gikk greit til folk begynte å bli jåsete? :p sprakk du eller ble det for mye fyll siden du var edru? :p

Hehe ja er ikke den beste til rettskriving nei hehe, men så det nå at det hørtes litt feil ut. Men sprakk ikke nei, men ble lei av de fulle personene som skulle klemme, rope i ørene og røyke meg oppi tryne :p Så ga opp og dro hjem ;)

Back
Topp