:/;/

Rennis1991

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hater når folk ikke kan la meg være med deres problemer... Har nok
Med meg selv... Ikke nok med at pappa kalte meg dop hode, alkoholiker og løgner om graviditeten... Så har jeg nok å tenke på, tror jeg begynner å få en deprasjon. Det med min far, vi har aldri hadd noe kontakt med han siden Han er som han er. Jeg aldri rørt noe form for stoff, og jeg drikker kun til fest. Men han sårer meg bare for å få meg til å la han vinne en gammel krangel.. Hva ska jeg gjøre? Prøver å ikke svare han, men han bare fortsetter.. Er vell hormonene som gjør at jeg ikke takler han lenger... Kjipt!!

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Så trist å høre.

Hadde det vært meg hadde jeg kutta kontakt... Til han forhåpentligvis forandra seg og sa unnskyld.

Kan ikke være lett. Er det andre du kan snakke med han om? Og som kan snakke med han, for det har du vel prøvd noen (mange) ganger?

*Venter #2 i januar 2014*

Så trist å høre.

Hadde det vært meg hadde jeg kutta kontakt... Til han forhåpentligvis forandra seg og sa unnskyld.

Kan ikke være lett. Er det andre du kan snakke med han om? Og som kan snakke med han, for det har du vel prøvd noen (mange) ganger?

*Venter #2 i januar 2014*

Ikke lett i det hele tatt... :/

Ingen som kan snakke med han, og ingen som vil snakke om han... Å har prøvd å kutte kontakt med han, men han sender meldinger og ringer fra fremmed Nr.... Ane ikke hva jeg skal gjøre....

Si at han kan dra til helvete med mindre han kommer å ber om unnskyldning og slutter å oppføre seg slik. Deretter ignorerer du han.

Uff trist å høre :/ Bytt nr så han ikke får ringt og kutt kontakt.

Da tror jeg jaggu jeg hadde gjort nettopp det ja..bytta nummer! Selv tar jeg ikke tlf hvis jeg ser det er ukjent nummer...lar det bare ringe og så sjekker jeg på gulesider etterpå - ringer opp igjen dersom det er noen jeg vil snakke med;) én måte å unngå kontakt med han på! Iallefall for en stund kanskje?

Skjønner det ikke kan være lett å bryte all kontakt med ens egen far, men når han oppfører seg sånn som du sier her så burde du bare tenke på deg selv og få deg en timeout fra han!

Vurdere det sterkt, nytt Nr i posten på tur! Gleder meg.. Synd å si det, men min stefar har vært der mer for meg enn han.. Ble bare helt satt ut av pappa. Men ja, jeg har ikke annet valg å legge han tilside. Sist graviditet hadde jeg også en del problemer med familien som skapte utmattelse og vann i kroppen. Veldig redd for det skal skje igjen.

Bytt nummer og/eller anmeld ham til politiet for trakassering.

Back
Topp