:-)

ønske_om_2

Elsker forumet
Har tatt en digital test i dag og laget t skjorte til vesla! Nå skal vi på besøk til mammaen og pappaen min :)
Spent på reaksjonen deres :-)PhotoGrid_1373730170346-1.png

Kjempe stilig :) lykke til :)

så fin! :) jeg fortalte det til mammaen og pappaen min i dag ved at jenta mi hadde på t. skjorte med teksten: inne i min mors mave, ligger en liten gave. jeg skal bli STORESØSTER! for en fantastisk følelse når jeg sendte inn snuppa til besteforeldrene med den beskjeden! de ble så klart kjempeglade! :D morro å fortelle det på en slik måte ;)

så fin! :) jeg fortalte det til mammaen og pappaen min i dag ved at jenta mi hadde på t. skjorte med teksten: inne i min mors mave, ligger en liten gave. jeg skal bli STORESØSTER! for en fantastisk følelse når jeg sendte inn snuppa til besteforeldrene med den beskjeden! de ble så klart kjempeglade! :D morro å fortelle det på en slik måte ;)
Kjempe fin måte å fortelle nyheten på :) eg fikk jo ikkje tak ferdig t skjorte var rundt på alle butikkene... Er nok bare på ett og det at jo litt seint å bestille i dag nr vi skulle fortelle i dag :p så da var de fram med tusj og linjal hehe :)

De blei så klart kjempe glad for nyheten :)

Back
Topp