:)

mammatilM&L

Elsker forumet
De siste dagene har den lille i magen hikka masse!! Vet ikke om den har gjort det før å ikke merket det. Men nå hikkes det mange ganger for dagen, å hun blir så forbanna. Sparker å slår etter noen få hikk. Stakkar lille, er sikkert ikke noe godt. Men når de hikker trenes vell lungene :)

Må å få sagt at jeg gleder meg masse til fredag, for da kjører vi for å besøke gamleste søstra mi:) har ikke sett henne på lenge :)
Bilturen tar vanligvis 4-5timer, aldri kjørt så langt med store sukkerklompen så er spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke. Håper bekkenet og beina tåler turen :)

Bare en liten tekst fra meg :) :p

* Lillesøster ventes 19 august *

Hissigfrøken du har da :P morro:) kjør i duppetiden til gullet, så går nok kjøreturen fint med noen stopp når han er lei ;) kjørte fra Helgeland - Trøndelag når snella her var 18 mnd, med mange stopp så gikk det fint;) tok det som en tur vi da, og tok det lengste strekket når hun sov:) var verre i år :P haha

Her og hikkes det. Store gutt kommenterte at jeg rista når jeg leste for han på senga. :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Hissigfrøken du har da :P morro:) kjør i duppetiden til gullet, så går nok kjøreturen fint med noen stopp når han er lei ;) kjørte fra Helgeland - Trøndelag når snella her var 18 mnd, med mange stopp så gikk det fint;) tok det som en tur vi da, og tok det lengste strekket når hun sov:) var verre i år :P haha

Hehe. Ja, aktiv hele dagen :)
Skal kjøre i duppetiden ja, så får håpe han sover godt. Bare fryktelig dumt at hode hans detter ned hele tiden. Må prøve å stabilisere det på en måte.
Er 18 mnd guttungen her, å han sover gjerne dupp på tre timer til vanlig, så spent på hvordn det blir i bil. Håper det ikke blir alt for varmt :)
Hehe. Er ikke like lett å underholde i bil nei :p men må bare satse :)

Her og hikkes det. Store gutt kommenterte at jeg rista når jeg leste for han på senga. :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Hehe. Så morsomt :)
Det vises ikke så godt utenpå til meg, men kjennes godt inni og litt langt ned :p

Hehe. Ja, aktiv hele dagen :)
Skal kjøre i duppetiden ja, så får håpe han sover godt. Bare fryktelig dumt at hode hans detter ned hele tiden. Må prøve å stabilisere det på en måte.
Er 18 mnd guttungen her, å han sover gjerne dupp på tre timer til vanlig, så spent på hvordn det blir i bil. Håper det ikke blir alt for varmt :)
Hehe. Er ikke like lett å underholde i bil nei :p men må bare satse :)

Eldstemann her var fæl til å henge med hode da han sov i bilen, men jeg pleide å rulle sammen en klut eller gulpeklut å legge under haka hans når han sovnet, da satt han mye bedre, bare et lite tips ;)
Pleide ellers å ha en sekk med leker som jeg ga dem en og en leke fra, sånn at jeg kunne suplere etter hvert som de mistet dem :P det pleide å forlenge tålmodigheten litt :) (nå er mine så store at de kan ha sekkene sine ved siden av seg og plukke selv).

Håper det blir en fin tur uten at det tar hele dagen ;)

Back
Topp