@$!!&

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
J**** halsbrann!! 3 natten på rad jeg IKKE SOVER. Våknet kl to ikveld, og nå står lillemor opp om ca to timer.

Itilegg kjennes d ut som huet til lillesøster er på vei ut! Det er så ubehageliiiig!!

Hvordan er det med dere? Formen fin?

Sovna seint og ble vekka tidlig, men i hvert fall sove godt :) noe drit med halsbrann, har det bare av og til jeg, så heldig der.

Sovna halv 5 jeg, og kl 5 kom lillemor inn. Etter d har jeg ikke sovet. Så nå har pappan tatt henne med ned så jeg kan sove lutt.

Bor du i nærheten av Sverige og har mulighet til og dra over dit å handle så anbefaler jeg deg og kjøpe insidebrus brusetabletter på apoteket, den fungere knall på meg :)

Bor du i nærheten av Sverige og har mulighet til og dra over dit å handle så anbefaler jeg deg og kjøpe insidebrus brusetabletter på apoteket, den fungere knall på meg :)
hmm, hvordan bruse tabletter er det? Jeg var i Sverige (Strømstad) for litt siden i jakt på noe som funket på halsbrann.. Men da nevnte di ikke noe bruse tabletter til meg.. :)

hmm, hvordan bruse tabletter er det? Jeg var i Sverige (Strømstad) for litt siden i jakt på noe som funket på halsbrann.. Men da nevnte di ikke noe bruse tabletter til meg.. :)
Den heter insidebrus 150mg :) de solgte den i norge før, men slutter :s den er en av de bedre jeg har prøvd, både på smak og virk :)

Jeg har (bank i bordet) enda ikke opplevd å ha halsbrann! Skjønner at jeg er veldig heldig der! =) I natt har jeg også vært mye våken pga det nyre-styret.. Vært skikkelig vondt i natt.. Fant gode stillinger jeg sovnet i, men våknet hver gang jeg snudde på meg.. =P Sovnet på i dagtidlig og fikk sove en stund da =) Nå er jeg neddopet på antibiotika og smertestillende =P

Jeg har (bank i bordet) enda ikke opplevd å ha halsbrann! Skjønner at jeg er veldig heldig der! =) I natt har jeg også vært mye våken pga det nyre-styret.. Vært skikkelig vondt i natt.. Fant gode stillinger jeg sovnet i, men våknet hver gang jeg snudde på meg.. =P Sovnet på i dagtidlig og fikk sove en stund da =) Nå er jeg neddopet på antibiotika og smertestillende =P
God bedring! :)

Æsj, halsbrann sliter jeg med og. Ikke noe gøy det. Holder på å kaste opp noen ganger også :(

Jeg har hatt det to kvelder bare, og begge gangene fikk jeg sove etter ett glass melk heldigvis.. Misunner ikke dere som blir skikkelig plaga, for det er fælt! Mye unødvendig tull fra kroppene våre nå syns jeg.. Bra vi snart er ferdige :P

lite søvn og halsbrann her og, driiiiiittttt...men merker at melk hjelper ja, som noen sier, og brus gjør det bare VERRE!

Back
Topp