Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til tidlig UL i morgen på sykehuset. Er da ca 11+5. Kommer de til å se etter noen av disse tingene? Er det evnt tidlig å si noe om?
jeghadde UL rundt uke 12 sist og skal ha det nå, denne gangen var det mer tilfeldig at detblenærmereuke 13 da jeg får tidlig UL på sykehuset og det var den datoen jeg fikk.
Ingen av gangene er hovedgrunnen å sjekke disse tingene da,men for å få se liv og få roet meg ned litt. har egentlig aldri tenkt over å sjekke disse tingene for jeg hadde mest sannsynlig ikke tatt abort uansett og da tenker jeg at det hadde vært like greit å ikke vite...
må få presisere at det var ikke ment som noen kritikk til deg altså bare svarte for min egen del hvordan jeg og vi føler det grunnen til at jeghadde vært usikker på om jeg egentlig vil vite er sammesom deg med mye bekymring. samtidlig tenker jeg at om man får vite så er man hvertfall forberedt og slipper å få hele det sjokket den datoen barnet kommer...
er vanskelig det der og har vel egentlig forståelse for de som velger å ta abort av slike grunner også for det kommer jo an på livssituasjoner, evner man selv føler man har/ikke har i en slik situasjon osv...
Jeg sender deg en stor og varm klem