160 slag i minuttet = jenta?

tyren86

Forelsket i forumet
Nå har jeg nettop funnet hjerteslagene til lille gull i magen. De lå på 160 slag i minuttet. Har doppler som viser antall slag :)

jeg har hørt at hvis slagene ligger på 150 og over blir det jente og hvis de ligger på 135-150 er det gutt.

jeg tror kanskje dette kan stemme? Julie hadde slag på 155 og Victor lå på 145. Så stemte med de to i alle fall :)

flere som husker hva hjerteslagene brukte å ligge på i tidligere svangerskap og om dette stemte da? :)

det er vell uansett litt tidlig å se på det enda? men hos oss stemte det ikke uansett, ikke før like rundt fødsel ;) men det var vell fordi babyen for en gangs skyld lå i ro :)

Mine lå rundt det samme hele svangerskapet. Er jo fortidelig å se hva det blir enda. Har lenge hatt jente følelse og nå ble den følelsen enda sterkere når hjerte slagene var så høye :)

Lå rundt det med jenta mi hvertfall :) Etterhva jeg har sett på div forum gjennom årene så stemmer det veldig ofte med kjønn.. :)

Spennende :) har du hørt de samme målingene ? At hvis de er høye så er det jente? Og motsatt ved gutt?

Ja
120-140 gutt
140-160 Jente

Har en vannene som fødte i desember som trodde/viste helle tide at hun skal få en gutt, og dette ble hun fortalt også på UL sent i svangerskapet. Det stemt også det med antall hjertesalg hun fikk fra henne doppler. Kjøpt alt blått. Forebredt seg på en GUTT, men det som kommet ut av magen var en veldig SØT JENTE. Nå tenker jeg på dette helle tiden, hvordan kan en UL undersøkelse tar feil. :schocked028 :schocked028

jeg har hørt at det med gutt og jente er myte.. at baby har lavere hjerteslag når den sover og høyere ved aktivitet! :)

Ifølge jordmoren min skal alle babyer ha 160-170 slag så tidlig i svangerskapet, både jenter og gutter. Er ikke før man nærmer seg uke 18 at hjerteslagene synker hos gutta.

Da skal jeg kanskje ikke ta det så sant allikevel da :)

Stemte ikke på mine to gutter som begge lå på hjerterytme på tett oppunder 160 slag i min

Back
Topp