16-ukers mage

Barbamamma

Flørter med forumet
16 uker (i morgen etter min beregning, for noen dager siden etter siste mens).

Dette er jo tredje for meg, og jeg synes jeg begynner å bli ganske stor!! Men har jo spist som en hest også da siden dag 1 etter test (min måte å takle kvalme...), så er nok ikke bare bebis, men litt mageflesk også [;)]

for en nyyyydelig mage[:D]

Fin mage[:)]
Gleder meg til min kommer skikkelig å ikke bare ser ut som en fleskepudding[8D] Heheh...

fin mage[;)]

Fin mage :)

Fleskemage er det ihvertfall ikke... *sitte her og føle seg dum med gigamagen sin når hu bare er 13+4 på vei*

ORIGINAL: tuttilutt

Fin mage[:)]
Gleder meg til min kommer skikkelig å ikke bare ser ut som en fleskepudding[8D] Heheh...

Takk takk [;)] Det er nå så forskjellig når magen kommer og hvordan. Jeg har vært 'stor' hele veien i forhold til de to forrige svsk, men det er klart det er greit når magen kommer ut og blir en kul og man ikke bare ser ut som man 'har vært hjemme til alle måltider' som en (mannlig) kollega uttrykte det [:D]

Men ser ut til at det er klart at det må bo noen der inne nå ja?!! Jeg har så lyst å kjenne det og være helt sikker på at det er babyen. Men kjente det ikke så tidlig sist heller, tror det var ca ved ordinær ul at jeg kjente det. Og da kjente jeg og pappaen det faktisk samtidig, han hadde hånden oppå magen. Da hadde det vært små kanskje-bevegelser der inne fra før da, men sikkert kjente vi det sammen, det var fint [:)]

Back
Topp