16 ukers jentene - HURRA for oss

Frk.Nikki

Elsker forumet

VI er 16 uker i dag jenter!!

J29, pink86, lava, vintergull, Lindafa1, M#10, FruFruktbar, lilaloo, Latina20 og meg Nikkiline

gratulerer masse:)[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

hurra hurra hurra

16 uker ja..helt rart og tenke på [:)] Jeg har ikke vært hjemme på 2 uker nå. Har vært på ferie litt rundt omkring. Kom hjem i går..og det var godt.

Sambo kjørte fra seg lappen for noen uker siden [8D] Liiitt for fort. Så han blir 6 mnd uten, og får lappen tilbake akkurat tidsnok til å kjøre meg til fødestua [;)] Jaja, får håpe han lærer.

Er litt frustrert til tider over at jeg ikke passer noen av buksene mine lenger. Bare joggebukse og tights som funker nå [>:]

Gratulere til alle andre som er kommet 16 uker allerede [:D]

ORIGINAL: pink86

16 uker ja..helt rart og tenke på [:)] Jeg har ikke vært hjemme på 2 uker nå. Har vært på ferie litt rundt omkring. Kom hjem i går..og det var godt.

Sambo kjørte fra seg lappen for noen uker siden [8D] Liiitt for fort. Så han blir 6 mnd uten, og får lappen tilbake akkurat tidsnok til å kjøre meg til fødestua [;)] Jaja, får håpe han lærer.

Er litt frustrert til tider over at jeg ikke passer noen av buksene mine lenger. Bare joggebukse og tights som funker nå [>:]

Gratulere til alle andre som er kommet 16 uker allerede [:D]

Mannfolk altso[:-][:-]   Du får ta deg shoppingrunde etter mammabukser no, me er fleire her som bruker det alt[:)][:)]  Velkommen heim forresten[:D]

GRATULERER alle sammen!! Jeg følger på om 2 dager[:D]

Back
Topp