16 uker og ikke mage?

Cassie

Betatt av forumet
Er det bare meg? Har nesten ikke mage jeg...Hadde større mage i 12 uke pga oppblåsthet, men nå er den nesten borte, og jeg er 16 uker på vei i dag!!! Hva skjer!!??? Flere som har/hatt det sånn?

det er forskjellig fra person til person, bare ta det med ro du[:)]

Jeg hadde det sånn som deg da jeg gikk gravid første gang.
Fikk ikke mage før jeg var i over 20 uker ut i svangerskapet.
Var ganske så tynn da jeg ble gravid, og la nok på meg 3-4 kg fram til da,
men mage hadde jeg ikke. Men med nr. 2 hadde jeg mage allerede i uke 10.

Hallo...

Jeg er i uke 18 i dag og mangen min hviser ikke ...
Jeg sitter hjemeå grubbler om det hvorfor ike det?
ER det noe galt med meg eller?
Kan noen hejlpe meg
Jeg er litt over vektig litten i høyden...

Ikke fortvil jenter, dette er så varierende fra person til person. Selv hadde jeg nesten ingen mage i uke 20 til tross fro at jeg hadde lagt på meg 7 kg! Men nå er jeg i uke 24 og det har rett og slett sagt "poff" de siste to ukene. Enda er jeg langt ifra så stor som de fleste andre i juniklubben, men for noen er det bare sånn.

Hmm...jeg er også veldig tynn, men har nok bare lagt på meg max 2 kg enda:/ Og er 161 høy..? Skal heldigvis til jordmor i morgen, da får jeg nok svar på alle spørsmålene mine:) Takk for svar jenter:) Betryggende å vite at det ikke bare er meg med flat mage her:)

Fikk ikke "gravidmage" før i uke 30 jeg...

[:D]

Jeg er 23 uker på vei, men det er bare gubben som ser at magen har vokst. Ingen andre synes jeg har lagt på meg, selv om jeg er 4 kg pluss... Tar nok lang tid å få mage når man er førstegangs...

Du kan ta det helt med ro. Det er helt individuelt når folk får mage. Jeg begynte ikke å få antydning til mage engang før jeg var ca 24 uker på vei. Nå er jeg 28 uker og føler egentlig mest at jeg bare har lagt på meg ved magepartiet. Dette er jo selvsagt bare babyen som voser, men de som ikke kjenner meg kan ikke se at jeg er gravid ennå. Magen kommer når den kommer[:D]

Ja eg føler at eg har mindre mage nå siden eg ikkje er så oppblåst som eg var tidligere. Men eg kjenner at den magen eg har er mykje hardere enn det den var før.

det med mage er forskjelli ifra person til person.
Jeg begynte å få mage tili , har en venninde som er 5 uker lenger på vei enn mei , men jeg har fått større mage enn hun.
Men jeg tror magen vår blir stor nok fort nok jeg hehehe

Hei Zahara

Jeg hadde det sånn :)
hadde litt mage tidlig (oppblåst...) og så ble den i grunn borte. Men kom tilbake ca uke 20 :)

Det var jo en trøst:):) Jeg gleder meg sååå til å få mage, og så skjer det ingenting!!grr! Må bare være tolmodig da har jeg skjønt:)

slapp av, jeg begynte ikke å få mage før i uke 17 og på tre uker har den nærmest eksplodert!

fortvil ikke...
mage str er forskjellig fra person til person...
ingenting å bekymre seg over...

jeg er tredje gangs gravid, fikk faktisk ikke mage før i uke 16-17, brukte de vanlige buksene mine frem til da, men det har f... meg forandret seg ....[:D]

Jeg er jo ikke så langt som deg, men kan ikke se det på meg heller. Har ikke lagt på meg noe og den lille magen jeg har, hadde jeg fra før....

Men vi får nok mager snart vi også. jeg synes det er litt delig at den ikke har kommet jeg da!!

Du har vel noen stramme flotte magemuskler da[:D] Det sies at årsaken til at det tar en tid før magen synes på enkelte (særlig førstegangsfødende) er at de har så velutviklet/sterke magemuskler at de "holderting på plass" litt lenger enn om magemusklene er litt slappere. Jeg merket stor forskjel på svangerskap nr 1 og 2. Hadde nesten ingen mage før uke 20 med nr. 1 og fikk mage allerede i uke 8-9 ved nr 2. Hadde ks ved nr. 1 så det tok litt tid før jeg kunne begynne å trene magemusklene skikkelig og så gikk det kun litt over 1 år igjen før jeg ble gravid på nytt og det var før de var tilbake til "gammel standard".

Back
Topp