16 uker/liv?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Kjenner dere/kjente dere liv hele tiden i ukene rundt uke 16?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjent noe, men er bare på kvelden..Er andregangsgravid og husker jeg kjente liv i uke 16 da også:) kjenner nok det litt oftere når baby blir større og sterkere:) kjente det utenpå mage da jeg var 18 uker sist:)

Men kjenner dere hele tiden/hver dag? Eller er der opphold? Jeg har ikke kjent liv på snart en uke og jeg er bekymret. Lurer jo litt på om det er normalt.

Jeg kjente litt, men uregelmessig. Hvis jeg hadde vært rolig lenge kjente jeg det best, på kvelden eller morgenen :)

Kjente ikke hver dag. Ingen grunn til å uroe deg, man skal ikke merke jevnt daglig liv før etter uke 20- ett eller annet :) selv vært småbekymret men nå er jeg 18+3 og det blir sterkere og hyppigere, selv om det ikke er hver dag :)

Jeg er 19+3 idag og kan ikke si jeg syns jeg har kjent noe særlig med liv i det hele tatt :) vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller men uroer meg slettes ikke. Det kommer vel rundt uke 20 eller litt lengre utpå :)

Jeg kjenner regelmessig liv, noen ganger er det mye og andre ganger er det veldig lite. Uansett er det på kvelden når kroppen er helt i ro jeg kjenner det, ikke på dagene da jeg er i aktivitet :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Begynte å kjenne det i uke 17:) Er andregangsgravid. Men har ikke begynt og kjenne det regelmessig før nå, snart 19 uker:)

Jeg er 18uker+ og har de siste ukene kjent mye liv. Hver morgen og kveld og etter jeg har spist.. det et en sykt aktiv krabat. :-) sambo har i flere uker også kjent dultene på utsiden. I går lå han å spurte baby om det var gutt eller jente og spark skulle liksom være svar.. men denna ungen sparker jo hele tiden. Så den er alt, og likte stort sett alle navneforslagene han kom med. :-)

Er 17 uker i morgen og har ikke kjent noe som helst..

Nei..med førstemann kjente jeg fra uk 17, nå er jeg i uke 17 på onsdag men kjenner ingenting!!

Jeg har ikkje kjent gjentatt bevegelse før uke 18, nå er jeg i uke 19 og kjenner litt hver dag. Men det er ikke mye!

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

18+5 andregang å synes ikke jeg kjenner nå spes ennå, ingen grunn til bekymring :)

Jeg er 19 uker i dag og tror ikke jeg har kjent noe som helst utenom fordøyelse og luft i magen. Plutselig begynt å legge merke til mine egne pulsslag i magen og tok litt tid før jeg skjønte det var pulsen og ikke den lille.
For førstegangs er vist allt mellom 16-20 helt vanlig for å kjenne noe første gang, og enda lenger hvis morkaken ligger mellom eller fosteret ligger langt inn mot ryggen.

Begynte å kjenne liv igår! ^^ kan være at jeg kjente det tidligere, men har ikke vert sikker da....
er 17+6 idag :)

Førstegangs å jeg kjenner liv sånn innimellom men ikke på utsiden enda. Men er som oftest på kvelden eller når jeg slapper helt av :) vet livmoren ligger bak. 16 uker på vei :)

Back
Topp