16 uker i dag

Det går fremover ihvertfall!!! Plutselig er du der likevel!! UL etter påsken da??

Når er terminen igjen?? Og når får vi magebilde??

Gratulerer med 16 uker[:D] Tiden går mye raskere med barn nummer to. Brått så har du termin[:D]

ORIGINAL: Augustjente

Gratulerer med 16 uker[:D] Tiden går mye raskere med barn nummer to. Brått så har du termin[:D]
du klekker vel snart, gjør du ikke? Hvordan føler du deg??

ORIGINAL: *MissMe*

Det går fremover ihvertfall!!! Plutselig er du der likevel!! UL etter påsken da??

Når er terminen igjen?? Og når får vi magebilde??
Skal faktisk på tirsdag, så det er rett før påska :) Gleder meg masse! Jeg har termin 1-2 oktober (vi får se hva det blir etter ul) Og magebilde har jeg jo allerede lagt ut, ikke fått det med deg?

Gratulerer så mye!! [:D] 

ORIGINAL: Reinbue

hun har jo fått[;)]

oi, 16 uker ja[:)]

går sannelig fort..ikke lenge til halvveis nå, da går d alt for fort[:)]

går nok fort skal du se [:D]

ORIGINAL: chrichri

ORIGINAL: Reinbue

hun har jo fått[;)]
åååååååååjaaaa, nå husker jeg det!! Hihi... gratulerer!

Her klikket jeg meg inn for å se bilde... og hvor er den da?[>:][>:][>:][>:] sånne rapportasjer er ulovlige uten bilder og det bør du vite!!![>:][8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Her klikket jeg meg inn for å se bilde... og hvor er den da?[>:][>:][>:][>:] sånne rapportasjer er ulovlige uten bilder og det bør du vite!!![>:][8D]
Skal ta bilde neste uke :) Så gled dere!!

Back
Topp