16 uker allerede idag! :-o

knertnr2påvei

Glad i forumet
Da har jeg visst allerede rundet 16 (!) uker
har egentlig ikke tenkt så mye på hvor langt jeg er på vei, er hos legen stort sett annenhver uke for å forlenge sykemeldingen min, og da jeg var der idag og han spurte hvor mange uker jeg var på vei så måtte jeg helt ærlig si at det husker jeg ikke :p
så han sjekket og det var visst 16, wow det går fort denne gangen synes jeg, og bare 2 uker til ordinær UL

tenker hele tiden at 16 uker det er jo 4 mnd, men det er det jo strengt talt ikke, når 20 uker er halvveis og dermed 4,5 mnd..

Håper det går like fort her :) wow 16 uker :) morro da. Runder 13 på søndag jeg da. Det går faktisk fort detta :) Brått sitter vi der og vugger med en liten krabat i armene *lykke*

Kommer etter på søndag jeg også:)
Ja, tiden har gått veldig fort. Fram til uke 9-10 syntes jeg det gikk fryktelig tregt. Men nå går det nesten for fort igjen. Gikk opp for meg her en dag at det er bare 5 mnd til jeg går ut i permisjon. Iiih, det er ikke lenge det - og vi som har så mye som skal gjøres før mini kommer:)

Er 16 på søndag :) De første 11 gikk veldig sakte, men plutselig så nærmer UL seg, spennende :)

Gratulerer med SEKSTEN uker - wow!! 

Bra jeg ser noen nå dit:) - da betyr det jo at jeg følger (sakte) etter..
føler at tiden kryper av gårde.. saaakte ja.. *sukk*

Så heldig!!! Her føles det som om tiden går saaaakte!!! Jeg er 12 uker i dag...

Grattis med 16 uker, her går det enda sakte, er 13 uker i dag:)

takk, nå synes jeg nesten at det går for fort, men likevel, jeg kan jo nesten ikke vente til lille nurk kommer ut
selv om det er mye plager med kvalme og bekken tenker jeg at dette må nytes, for samboeren vil nemlig ikke ha flere barn, så siste gang gravid :-/

så gøy å runde 16 uker da  og å være så avslappet i forhold til tiaemoticon
Jeg og driver å tuller med de der mnd.. tenker jo også at 16 uker er 4 mnd.. hm

er forresten16 uker på tirsdag selv om tickeren min viser noe annet..

Jippi så kjekt med 16 uker !! :) fant en oversikt over uker vs mnd, så vi er 4 mnd på vei når vi eg 17+1 :) ikke lenge igjen da :) så blir neste mål 20 uker som seff er hallveis:) syntes faktisk tiden går fort jeg :) er selv 15+5 i dag :)

Jeg er også 16 uker i dag :-) Helt ufatteligt hvor fort det går .
Det er min tredje ,men likevel så uvirkelig å vere gravid så gleder meg til ultralyd om tre uker. Er usikker på om jeg skal vite kjønnet,men tror jeg kommer til å gjøre det ;-)

Gratulerer med 16 uker :)

Back
Topp