16 stk. innlagt på Haukeland med svineinfluensa siste døgnet *link*

Hrmf de vil ikke opplyse om noe der, alder eller risikogruppe eller noe. Heller skremme befolkningen enda mer...
 
Ja det er forferdelig. Og for mange kommer vaksineringen altfor sent i gang.
 
ORIGINAL: Grete71

Hrmf de vil ikke opplyse om noe der, alder eller risikogruppe eller noe. Heller skremme befolkningen enda mer...

Ja det er forferdelig. Og for mange kommer vaksineringen altfor sent i gang.

 
Men kjære deg! har du hørt om taushetsplikt? sykehuset har ikke lov til å gi ut slike opplysninger til media! Det får vi nok tidsnok vite, det viktigste er vel disse menneskene blir friske!
 
ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: Grete71

Hrmf de vil ikke opplyse om noe der, alder eller risikogruppe eller noe. Heller skremme befolkningen enda mer...

Ja det er forferdelig. Og for mange kommer vaksineringen altfor sent i gang.


Men kjære deg! har du hørt om taushetsplikt? sykehuset har ikke lov til å gi ut slike opplysninger til media! Det får vi nok tidsnok vite, det viktigste er vel disse menneskene blir friske!

 
[8|][8|] korsen få du t å si kjææææææææææære dæ nå du skriv her. grøsse nå du skriv d. æsj. [:'(]
 
ORIGINAL: Chelsea.

ORIGINAL: Grete71

Hrmf de vil ikke opplyse om noe der, alder eller risikogruppe eller noe. Heller skremme befolkningen enda mer...

Ja det er forferdelig. Og for mange kommer vaksineringen altfor sent i gang.


Men kjære deg! har du hørt om taushetsplikt? sykehuset har ikke lov til å gi ut slike opplysninger til media! Det får vi nok tidsnok vite, det viktigste er vel disse menneskene blir friske!

 
Jada jada jada. Er ikke snakk om å gi fødsels og personnummer heller da.
 
Huff da, skal ordlegge meg annerledes! men jeg må virkelig si jeg blir rystet når folk tenker på seg selv(at vi bør få vite mer ang om de er i risikogruppa alder osv) når det er snakk om at noen er alvorlig syke og blir innlagt på sykehus!
 
Selvsagt tenker jeg på de som er lagt inn! Jeg er jo ikke totalt følelseskald heller da.
Hva skader LITT informasjon? Informasjonen kommer etter hvert, ja, men hva er forskjellen på NÅ og to dager, liksom?
 
ORIGINAL: Chelsea.

Ja, enig!
 
ORIGINAL: Grete71

Selvsagt tenker jeg på de som er lagt inn! Jeg er jo ikke totalt følelseskald heller da.
Hva skader LITT informasjon? Informasjonen kommer etter hvert, ja, men hva er forskjellen på NÅ og to dager, liksom?

 
Kan muligens være for at sykehusepersonell bruker tid å energi på pasientene NÅ, istede for å informere media, noe jeg synes er meget fornuftig. Hva har pasientenes alder og tidligere helse si for oss akkurat nå da?
 
da har det kanskje ikke så mye å si at hun som tok vaksina og døde tre dager etterpå så mye om hva hun døde av heller da!

Jeg tror at flere vil vite hvilken risikogruppe mange av de døde, døde av slik at det ikke skapes mer hysteri og panikk til alle risikogrupper!
Og sykehusene har vel pressetalsfolk for aldri har jeg sett sykepleiere ta ansvar for å fortelle media hva folk døde av!
 
Back
Topp