16 mnd imellom

121516

Betatt av forumet
Hei alle sammen. Da melder jeg meg inn her med baby nr.3 i magen, termin 27.mai! Jeg har to gutter fra før, en på 3 og en på 7 mnd så sjokket var stort da testen lyste positiv denne uka! Vi hadde lyst på 3 barn, men ikke sett for oss at det skulle klaffe så fort. Men vi tar utfordringen på strak arm, vi er jo allerede dypt inni denne baby og småbarnstilværelsen, så håper nr.3 bare "blir med på lasset". ;)

Det blir 16 mnd mellom de to yngste, noen som har så tette barn? Spent på hvordan hverdagen blir.

Gleder meg til å følge dere! :)

Gratulerer :)

Gratulerer!! :D :D Her er det 21mnd mellom. Hvor lett eller tøft det blir avhenger utrolig hvordan de andre barna er. Vår #1 var veldig rolig, enkel å ha med å gjøre, tålmodig og selvstendig. #2 her er helt sprø, krøp på alle 4 når han var 6 mnd og gikk når han var 9, apekat uten like og gir oss hjerteinfarkt flere ganger til dagen med sine stunts! ;) Vi hadde sannsynligvis tenkt om om 2 ganger for å lage #2 hvis han hadde vært #1 hvis du skjønner ;) Men nå er jo han eldste din 4 år og kan hjelpe til med å både hente ting til deg og underholde mellomste lillebror, så det går nok helt fint :) Tette barn er slitsomt i starten, men å man får mye igjen for det når de blir større :)

Gratulerer!! :D :D Her er det 21mnd mellom. Hvor lett eller tøft det blir avhenger utrolig hvordan de andre barna er. Vår #1 var veldig rolig, enkel å ha med å gjøre, tålmodig og selvstendig. #2 her er helt sprø, krøp på alle 4 når han var 6 mnd og gikk når han var 9, apekat uten like og gir oss hjerteinfarkt flere ganger til dagen med sine stunts! ;) Vi hadde sannsynligvis tenkt om om 2 ganger for å lage #2 hvis han hadde vært #1 hvis du skjønner ;) Men nå er jo han eldste din 4 år og kan hjelpe til med å både hente ting til deg og underholde mellomste lillebror, så det går nok helt fint :) Tette barn er slitsomt i starten, men å man får mye igjen for det når de blir større :)

Min nr.1 er som din er, rolig, enkel, selvstendig og hjelpsom. Han er en drøm av en unge og er så snill og god med lillebroren sin. Vet faktisk ikke hvordan jeg skulle klart å fått flere barn hvis ikke han var så lettvint! ❤️ Nå er jo nr.2 så liten enda, så vet ikke hvordan han blir , men foreløpig er han en lettvint baby. Blid, spiser og sover godt. Jeg har vært ivrig på å etablere rutiner på han, så da han var 2,5 mnd var soverutiner på plass og han la seg kl.18.15 og sov rundt med 2 ammeøkter. Så hverdagen vår er ganske fin nå. Spent på om nr.3 velter hele "systemet" vårt eller om jeg klarer å bare flette h*n inn i det som allerede fungerer :P Skal gjøre mitt beste i hvert fall så får jeg krysse fingrene for at det ikke blir en skikkelig urokråke til slutt! ;)

Fint å høre om erfaringen din! ❤️

Gratulerer så mye :) blir sikkert gøy for ungene at de er så tette i alle fall ;) her blir det 7 år mellom nr 1 og 2.

Gratulerer! :)

Gratulerer!

Vi har en som blir 1 år nå, og jeg har og termin 27. mai. Her blir det 20 måneder i mellom. Artig, men sikkert veldig krevende. Det gikk fortere enn vi trodde med nr 2. Hehe :)

Gratulerer,så gøy.jeg har to tette fra før. 14 mnd imellom mine.det er veldig mange fordeler :-) er fornøyd med å ha de så tett.

Gratulerer :)

Min nr.1 er som din er, rolig, enkel, selvstendig og hjelpsom. Han er en drøm av en unge og er så snill og god med lillebroren sin. Vet faktisk ikke hvordan jeg skulle klart å fått flere barn hvis ikke han var så lettvint! ❤️ Nå er jo nr.2 så liten enda, så vet ikke hvordan han blir , men foreløpig er han en lettvint baby. Blid, spiser og sover godt. Jeg har vært ivrig på å etablere rutiner på han, så da han var 2,5 mnd var soverutiner på plass og han la seg kl.18.15 og sov rundt med 2 ammeøkter. Så hverdagen vår er ganske fin nå. Spent på om nr.3 velter hele "systemet" vårt eller om jeg klarer å bare flette h*n inn i det som allerede fungerer :p Skal gjøre mitt beste i hvert fall så får jeg krysse fingrene for at det ikke blir en skikkelig urokråke til slutt! ;)

Fint å høre om erfaringen din! ❤️

Jeg tror en #3 skaper en god balansen i en flokk. Alltid noen som kan være sammen :) Her og ventes jo #3 nå, og jeg krysser fingrene for personligheten til #1 ;) To travle apekatter på rad kan bli tøft :P

Gratulerer! Det er 18 mnd mellom mine. Det har til tider vært ganske hektisk, men artig også. Mine er nå i småskolen, og kjenner det er godt at de nå begynner å bli selvhjulpen:)

Back
Topp