16. juli!

Pijah

Forumet er livet
Og det nærmer seg ferie! Blir deilig med litt stueforandring! [:)]

Her kommer dagen til å gå med til å fikse de siste gjøremålene før ferien, har en del som må gjøres. Sånn er det vel ofte når man skal på tur med hele familien.
Like greit at været ikke er helt perfekt idag, det er lettskyet og masse vind..

I ettermiddag får vi visst besøk av opptil flere folk, så det må vel gjerne ryddes litt i heimen også. Siste klesvasken står på, så jeg slipper heldigvis å tenke mer på det utover dagen.

Ha en strålende dag alle sammen!

Vi er hjemme. Skal bare bruke dagen på å vaske og rydde. Vi får besøk på søndag, så greit å begynne tidlig.

Ellers så skjer det lite her.

Sløvedag.
Hadde egentlig planer om Child's Planet, etterfulgt av overlevering av G til farmor som så kunne kose seg med ham noen timer til pappan er ferdig på jobb, men det gikk dessverre i vasken.
G skal uansett til pappa i dag, men ikke før etter jobb, så da venter vi med å reise til byen - gidder ikke tråkke rundt over 3 timer fra lekeparken stenger til pappa er ledig.
PtG og samboeren har invitert meg på middag når jeg først er der, så da blir det indisk mat og "utvidet familiekos" før jeg starter på frihelgen. [:)]
Litt dumt å måtte avskrive hele dagen i dag - hadde håpet på barnefri fra 13-tiden, nå er jeg nok ikke hjemme før 19-20 og etter 3 1/2 times nattesøvn tror jeg ikke jeg er så klar for storrydding/-vasking/-pakking da. [8D]
Så da blir det nok deeeeilig alenekveld før jeg trår til så det monner i morgen. [:D]

Idag har vi hatt litt besøk og så dro vi til svigermor. Adrian ble igjen der imens jeg og Sofie dro hjem for å støvsuge (les:babyverden)
Så kommer de til middagstider, svigermor spiser middag her. Det blir hyggelig [:)]

Nå tittet sola frem også, så da får jeg vel komme meg ut snart [:)]

Back
Topp