God morgen dere! [:)]
I dag våkna jeg kl 7, av at jeg selv lå og råflira! [8D][:D] Vekte sambo også, haha. Jeg drømte nemlig om deg, Looney! [8D] Hadde en laaaaang drøm, først var vi alle sammen i bursdagen din, du feira på ei hytte en eller annen plass. Alle sammen var kledd i fjellklær, bortsett fra deg. Du trivdes ikke som høygravid, så du skulle freshe deg opp litt, i minikjole og høye støvletter. Alle sammen lo godt av deg, typ "Seeeee på høygravida da, HU har pynta seg, håhåhåhå!" Så satt jeg plutselig her på bv, og du hadde skrevet en lang tråd om at dere skulle flytte, og du hadde sett en annonse på et hus du ville ha. Så du hadde sendt en mail til han mannen som solgte det, men du hadde skrevet masse feil i mailen din. Du hadde spurt om han solgte ekteskap istedet for hus, også lurte du på om han ble amma enda, voksne mannen? Til slutt hadde du fått mora til denne mannnen på døra, og hun lurte på om du seriøst lurte på om hun amma sønnen sin enda! Du var så pinlig berørt, og jeg storflira av tråden din i drømmen - og tydeligvis også i virkeligheten! [:D]
Mange planer i dag! Skal vaske hus (knurr!), skifte på sengene, tenkte å bake brød (har jo fått en Kenwood, han hjelper meg vil jeg tro!), også må jeg vaske masse klær, skal pakke (det tar vel litt tid, hva trenger man mon tro? Og åssen er været i Oslo, Oslofolk?), må finne frem fødselsattestene til ungene, også kl 19 skal jeg på Zumba! [:D] Slappe av kan man gjøre når man er gammel, tror jeg...
Ha en fin dag alle sammen! [:)]