16 januar snakkis

Looney

Forumet er livet
VIP
men ikke enda noen bebbis

Hatt en strålende bursdag. Sett Kongen av bastøy, og spist god middag ute. Fått penger og mer servise i gaver + treningstøy[:)][:)]

Nå skal jeg straks sove

god morgen

skjønner ikke hvorfor ungene våkner tidligere søndagsmorgen enn resten av uka. de la seg jo en del senere å. håper virkelig de legger seg til rett tid i kveld. jeg har nå vært våken i snart 2t, skulle ikke tro de var 4 og 6 år...

i går var vi på ski hele hurven, men vi måtte snu pga av masse vind og snøfokk. var ikke bare vi som snudde for å si det sånn. kjøpte nye skistaver til thomas etterpå så hadde vært moro å prøvd de i dag. mulig det blåser i dag å, vi får se. maria snakker om å dra på skøyter, vi får ta et familieråd etterhvert.

ha en finfin søndag[:)]

God morgen dere! [:)]

I dag våkna jeg kl 7, av at jeg selv lå og råflira! [8D][:D] Vekte sambo også, haha. Jeg drømte nemlig om deg, Looney! [8D] Hadde en laaaaang drøm, først var vi alle sammen i bursdagen din, du feira på ei hytte en eller annen plass. Alle sammen var kledd i fjellklær, bortsett fra deg. Du trivdes ikke som høygravid, så du skulle freshe deg opp litt, i minikjole og høye støvletter. Alle sammen lo godt av deg, typ "Seeeee på høygravida da, HU har pynta seg, håhåhåhå!" Så satt jeg plutselig her på bv, og du hadde skrevet en lang tråd om at dere skulle flytte, og du hadde sett en annonse på et hus du ville ha. Så du hadde sendt en mail til han mannen som solgte det, men du hadde skrevet masse feil i mailen din. Du hadde spurt om han solgte ekteskap istedet for hus, også lurte du på om han ble amma enda, voksne mannen? Til slutt hadde du fått mora til denne mannnen på døra, og hun lurte på om du seriøst lurte på om hun amma sønnen sin enda! Du var så pinlig berørt, og jeg storflira av tråden din i drømmen - og tydeligvis også i virkeligheten! [:D]

Mange planer i dag! Skal vaske hus (knurr!), skifte på sengene, tenkte å bake brød (har jo fått en Kenwood, han hjelper meg vil jeg tro!), også må jeg vaske masse klær, skal pakke (det tar vel litt tid, hva trenger man mon tro? Og åssen er været i Oslo, Oslofolk?), må finne frem fødselsattestene til ungene, også kl 19 skal jeg på Zumba! [:D] Slappe av kan man gjøre når man er gammel, tror jeg...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

morsom natt du hadde da, skrållis[:D]

her er det så lite timer i helgene, tror det er en time på mårran her i dag..

nå er jeg skikkelig forbanna[:@][:@][:@] på telenor[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] jeg har kjøpt meg telefon m/bindingstid på deres nettside. har gjort det hvertfall 2-3 ganger før og det er helt greit. jeg har også før bytta abonnement selv på nettsida deres uten problem. gjort det denne gangen å (til et dyrere), men nå har jeg betalt dobbelt opp!!! ringte de i sta og de mente det sto på nettsida at man måtte det. jeg har lett og lett, og jeg har virkelig lett, men kan ikke se noe om det[:@] sendte en litt sinna mail i sta, håper virkelig de ordner opp!!!!!!

Jaja Skrållan, fantasien i orden hvertfall. Og det en rak motsetning til min dag. Som nok en gang er helt uten planer[:D]

Har forresten drømt selv i natt. Det er en pedofil som har flyttet hit og bor ikke langt fra barnehagen, politiet har varslet naboer, bhgen og skolen (dette er ikke drøm), så da drømte jeg at jeg traff han, han var en skikkelig ekling og begynte å spørre om jeg hadde barn. Drømte at jeg ble så redd at lillemor skulle ikke få gå i bhgen mer før han var tatt[&:]

Her her det overskyet og trist vær i dag....

Ungene har spist frokost og ser nå på sabeltann...Bombe[8D][8D]

Sambisen er nede på rommet sitt og kjører radio..Han er radioamatør så han sitter og snakker med hele verden nede på rommet sitt

Jeg skal faktisk prøve meg på trening i dag. Siden hosten har roet seg betrakteligt så skal jeg prøve meg i dag og jeg gleder meg kjempemasse til det[:D][:D][:D][:D][:D]

God morgen!

Fin kveld i går altså. jeg og sambo kosa oss med Criminal minds på DVD og godis.. Så kom Marcus tusslende rundt midnatt og klaga på vondt i magen. På hans språk betyr det kvalm.. FINT!
Han lå på sofaen en stund før han ble bedre igjen og vi tolka det sånn at det var ok å ta han med inn i senga..
Ikke akkurat smart tenkt.. helt plutselig sto det DEN fontena ut kjeften på han.. Jeg kødder ikke, det var minst 10 liter altså..
Så da var det opp å vaske barn, sengetøy og seng..
Han og T la seg på sofaen mens jeg la meg i senga..
Etterhvert kom han inn i senga til meg, så vi dekka på senga med 100 håndklær og sov godt i natt begge to..

Har sendt Jenny til søsteren min en tur, så får hun gjort noe spennende..
Er møkkavær her så jeg orker ikke å ta med to unger ut der den ene er jalla i formen..
Klipte håret hans nå, han nekta å vakse det i natt så da klipte vi heller vekk den uggne lukta..

T er på vei til lillehammer for å dømme innebandy så han blir borte hele dagen..
Jeg burde ha vært en tur på jobb, men får heller satse på å stå opp tiiiiiidlig i morgen..

off...har så my e sku gjort..veit ik kor e ska begynne så e drar på treening for å lage dagesplan for hjemmearbeid etterpå[;)]

Puh sier jeg bare...Jeg har ikke trent siden romjula siden jeg har vær syk

Kan si det slik at jeg kjenner at det er en stund siden jeg har trent..Tok mine vanlige 30 min på tredemøllen pluss styrke på armene..Men når jeg skulle bruke elipsemaskinen så klarte jeg ikke å ta 30 min slik som jeg var vant med. Sleit til og med å ta mageøvelsene i dag..

Men lite hosting da..

Skal tilbake i morgen..

At det går ann å sove sååå godt som i natt[:)] Sovnet vel i totiden, tisset kun en gang og våknet i elleve tiden. Sovnet igjen og sto opp halv ett[&:] Men dette trenger jeg virkelig kjenner jeg. Har nå innsett at det blir ingen baby før i februar så like greit å instille seg på det. For her skjer det ingenting[X(]

Snart en tidlig middag hos foreldrene til samboeren. Kos det, også slapp jeg lage middag.

Samboeren er ute og måker snø -igjen......tror han begynner bli rimelig lei.

Har satt dekoderen på opptak av haugevis av filmer i helgen for vi har alle Canal + filmkanalene plutselig. Kjekt å ha noe å se på når jeg kjeder meg i ventetiden[:)]

Skal ikke stå på fantasien her nei, McMor! Og god bedring ti heimen WZ, bli friske til onsdag, det der vil vi ikke arve! [:'(]

Slapp gjeng her i dag, men har da fått gjort litt likevel. Kjenner det blir tidlig kveld i kveld, er sliten etter uka enda jeg, og nå begynner snart ei ny!

Tror egentlig at han er frisk, men han spiser jo nada om dagen og det lille han spiser er gele og drikker litt biola. Så det er nok operasjonsrelatert tror jeg. Ingen av oss andre som har fått det.
Jeg har laga brøddeig og bolledeig. Tror det blir tacoboller på oss.

Hjemme fra middag hos svigers. Ble sittende en del lenger enn planlagt men koselig det og[:)] Jeg fikk bursdagsgave fra de, en blomst og en skikkelig kul Espirit veske. Og jeg som virkelig trengte veske da. Ble også snakk om spaniatur til sommeren og de ønsker virkelig at vi skal være med i år igjen. Men vi får se. Blir vi med blir det i tillegg til Thailand om ejg får viljen min altså[:)]

Nå var vi egentlig invitert til noen venner men dro hjem isteden vi. Blir fort litt kjedelig der med mye folk, skrikende baby som aldri sover og trang leilighet i kombinasjon[&:] Det fristet ikke gravida noe særlig i kveld....

Vi har masse filmer vi kan se, pc og godis hjemme vi nemlig[:)][:)]

Ellers er det skikkelig mildt drittvær ute, og det blir kjempe fine kjøreforhold om det nå fryser på[X(][>:][:o]

Oh crap.... Da var permisjonen over, i morra er det tilbake på jobb. [&:]

Tvi tvi på jobb igjen McBaby! [:)]

Jeg har pakka det meste, trent og dusja, ungene sover og vi ser Inception. Litt spent på morgendagen, men det går nok bra [:)] Jeg tar med meg pcn, så jeg ikke blir så ensom på hotellrommet etter at ungene har sovna, så vi snakkes utpå dagen i morgen! [:)][:)]

ORIGINAL: McBaby

Oh crap.... Da var permisjonen over, i morra er det tilbake på jobb. [&:]

Ja det går altfor fort...gruer meg til jeg sitter der du er nå liksom....[&:] Selv om jeg allerede savner jobben, så savner jeg ikke det å måtte gå på jobb hver dag...

Back
Topp