16 grader på soverommet

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
er dette for kaldt for poden når han ligger fult påkledd oppi en fleecepose. Med dyne over og på lammeskinn?
Han har lue på og. Er sååå redd han skal fryse. han kjennes bra ut nå, men natten er lang[:)]

Hadde tatt vekk fleeceposen.. hørtes litt for mye ut.

Tror ikke han kommer til å fryse, for du hadde pakket han godt inn [:)]

Synes det høres ut som om han har for mye på seg jeg[;)]

nei, kanksje for varmt vil jeg heller si...hehe...men du kan bare kjenne bak i nakken om han er bra varm der så er han varm nok:) men jeg vil aldri tro han kommer til å fryse når det er slik du beskriver..

jeg ville heller kledd av han litt jeg. Vi har normal temperatur på soverommet, og emma har på seg pysj og et fleecepledd bare. Enda er det litt varmt.

Bedre med for kaldt enn for varmt

Hm[:)]
Okey folkens[:)]

skal inn å kjenne på han om en stund. tror liksom atte når jeg fryser så fryser han[:)]

Må jo inndrømme at han egentlig ikke har så mye klær på seg ute, måtte vel bare demostrere litt fordi gubben på død og liv skulle ha vinduet oppe[:)][&:]

Temperaturen ska vel helst vera 19 grader.
16 grader e ikkje så ille, sikkert det sama som på soverommet der småen ligge i bare pysjen med dyna oppå.
Kler du for mye på han så kan han svetta og blir klamme.
Då vil han i alle fall frysa..

Tror du har kledd litt mye på han jeg. Hehe. Er ca samme tempratur på adrian sitt rom og han har pysj med body under og bare dyne over seg. Han er ikke kald når jeg kjenner på han.

På Benjamin sitt rom er det mellom 12 og 16 grader nå, han har bare pysj og dyne og han legger seg til og med opp på dyna. Men vi går inn og legger han til igjen med gjevne mellom rom.[:D]

Men Benjamin er velidg varm av seg da, skal mye til for at han fryser og lite til før han blir varm og svett.

Oi, det va MYE klær spør du mæ!
Hadde droppa både pose, lue og saueskinn..

Back
Topp