16 fullgåtte uker idag

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
... og 2 uker til O.UL

Syns de siste ukene har gått så fort.. snart begynner jeg å jobbe 100 % igjen også og da tipper jeg tiden går enda fortere!!

Oiii, så moro! tenk..om 4 uker er du halvveis!! :D Synes ukene har gått kjempefort siden uke 10 jeg ... hjelpes! Er moro da ..nå begynner magen endelig å vise sin form og :D

JA helledussen!!! som Heidi sier...4 uker så HALVVEIS!!! det er helt utrolig. slik har jeg ikke tenkt på det engang. jeg er 15 + 2 i dag..så ikke lenge til jeg er halvveis og da ;)

grattis :):) er du i form til å begynne fult i jobb igjen da? :)

Jeg er på DAGEN like langt som deg, og har samme UL som deg :D Om nøyaktig to uker skal jeg også på ord. ultralyd, og vips - to uker til så er vi halvveis!

Er helt uvirkelig for meg enda, egentlig!

Har du kjent noe liv enda?

Åh, det er så deilig!! :)
16 uker idag, og syns det har gått kjempe fort!
Er ikke lenge siden jeg gleda meg til å nå uke 12.. :)

Åh, det er så deilig!! :)
16 uker idag, og syns det har gått kjempe fort!
Er ikke lenge siden jeg gleda meg til å nå uke 12.. :)

potetskrell skrev:
JA helledussen!!! som Heidi sier...4 uker så HALVVEIS!!! det er helt utrolig. slik har jeg ikke tenkt på det engang. jeg er 15 + 2 i dag..så ikke lenge til jeg er halvveis og da ;)

grattis :):) er du i form til å begynne fult i jobb igjen da? :)

Shiiit, det har jeg ikke tenkt på engang!!! HALVVEIS?? WHAAAAT??? hehe ;)

Nei, ikke i form til det men legen mener noe annet så ja.. Sliter med høyt blodtrykk så  går på medisiner men legen mener det går bra.. Jordmor mener noe helt annet og syns jeg skal bli sykemeldt resten men legen mener noe annet.. Så får bare prøve og se hvordan det går =) Gruer meg masse for har lange dager, 12 timers dager da jeg har lang pendlevei så gruer meg til å ikke kunne ta en times blund midt på dagen..! hehe ;)

FrøkenFin skrev:
Jeg er på DAGEN like langt som deg, og har samme UL som deg :D Om nøyaktig to uker skal jeg også på ord. ultralyd, og vips - to uker til så er vi halvveis!

Er helt uvirkelig for meg enda, egentlig!

Har du kjent noe liv enda?

Nei, er du?? hihi så moro !! =) Ja, tenk deg at da er det bare to uker.. Hjelpes meg, dette går skremmende fort!! Sist telte jeg dag for dag.. hehe ;)

Ja, tror jeg kjente spark i dag, to ganger =) Veldig gøy!! Var liksom så annerledes enn bare de boblene fra før =)

Back
Topp