16 dager...

Badeand*

Forumet er livet
Telte dagene jeg har igjen til termin....og fant ut at om 16 dager er jeg høygravid! Litt skremmende tanke det der! Tiden har plutselig begynt å gå så sinnsykt fort!! [&:]
Vil jo selvfølgelig at tiden skal gå fort, for jeg gleder meg sååå masse til ungen kommer, men hallo!
Så dette vil si at om 16 dager har jeg bare 40 dager igjen til termin...Sheesh!

Helt enig. Har begynt å planlegge alt jeg skal gjøre for å få igang riene etter uke 37 [:D]
Vi har termin på samme dag ja, så du er også høygravid om 16 dager! [:D] Lurer veeldig på hvor mye mer jeg kommer til å vokse...

Ja magen min begynner kanskje å synke litt....hmmm...jaja har hørt at det er vanlig. Men i dag har jeg litt vondt i magen..Kanskje hodet fester seg?

når du har 40 dager igjen av svangerskapet er du høygravid

Tiden går såå fort!

nå har jeg telt også som deg. og neste fredag så har jeg 40 dager igjen til termin!HJELP, kommer fortere enn det jeg troddde gitt.
Men hvis det er da man regnes som høygravid så synes jeg at jeg ikke er så stor. magen altså.. men er nok bare meg...bare se bildet her som er tatt i går...

klemmer
[:)]

når du har 40 dager igjen til termin

er veldig kos å være gravid, men kjenner at jeg begynner å bli klar for å bli "fri" igjen [:D] slippe å få dårlig samvittighet for alt! Også holde bebisen i armene [:D] *sukk*

4 dager igjen til høygravid!!!! Hjelp!
Men synes nå jeg begynner å bli ganske sågravid da, så det stemmer nok!

Back
Topp