16+2 liten mage?

Oktober-baby

Andre møte med forumet
Er i dag 16+2 og syns at magen ikke har vokst noe særlig. Venter tvillinger og er litt bekymmret for at de ikke vokser. Er sikkert bare bra med de. Hvordan er magene deres?

Det spørs hvordan de ligger:) om di ligger langt bak i ryggen kommer magen senere. Tror ikke du har noe å uroe deg for:) magen kommer nok;) Denne gangen fikk jeg synlig mage i uke 12. Men er bare 21mnd siden jeg gikk gravid sist. Håper ikke den skal vokse like fort resten av tiden. For da blir jeg STOOOoR;p

Det kommer helt ann på hvordan du bærer di. Jeg har selv liten mage, så får ofte kommentarer på at di ikke ser noe mage det før jeg forteller at jeg er gravid. Men den kommer tidsnok. Blir stor nok på slutten, så gjør ingenting at den ikke er så stor foreløbig:-) hadde like liten mage sist med storebror, men skjøt i været mot slutten:-P

Jeg fikk mage tidlig, og har ganske stor mage nå. Er litt over 19 uker på vei...
Men nå venter jeg barn nummer 3, og de er tette så er vel mye derfor den kom så tidlig denne gangen. Hatt veldig stor mage de andre gangene også.
Er sikker på at alt er bra inne i magen din, og plutselig- nesten over natta kommer magen din til å poppe ut!  Og alle bærer vi barna forskjellig, noen får stor mage mens andre har liten. Kos deg med babymagen

Helt normalt, ihvertfall vis du er førstegangs. Jeg fikk sent mage sist, men denne gang er jeg ganske gravid allerede.

Jeg er kort, og tror nok derfor magen vises godt allerede. (i tillegg til de ekstra kiloene kremt..) ;p

Jeg fødte tvillinger forrige gang (første barna), da hadde jeg bare fått en liten kul da jeg var på ordinær ultralyd. Magen vokste derretter fort og i uke 28 var jeg over toppen av kurven  på helsekortet.  Denne gangen er det en baby og magen er mye større i uke 19, men jeg regner med at den vokser saktere enn forrige gang...

Back
Topp