16+1 idag og..

stjernebarn

Forelsket i forumet
ferdig med over 40% av svangerskapet [emoji33] nesten litt skremmende spennende [emoji87][emoji2]

hva gruer du deg/gleder du deg mest til ved å få den lille? [emoji173]

ferdig med over 40% av svangerskapet [emoji33] nesten litt skremmende spennende [emoji87][emoji2]

Er førstegangsfødene og gleder meg til alt :-) 16+0 i morgen!

Veldig spent på hvordan det blir å få to små til å sove sånn ca samtidig og helst så mye av natten som mulig :)

39,9% sier preglife ;)

Jeg gruer meg mest til de første ukene hvor alt er kaos. Jeg er ikke en som nyter nyfødttiden med en klump. Gleder meg til babyen blir litt større og man kan "kommunisere" litt. Fra ca 3mnd er herlig [emoji6] også gleder jeg meg til å se 4-åringen bli storebror.

Veldig spent på hvordan det blir å få to små til å sove sånn ca samtidig og helst så mye av natten som mulig :)
Wææ, jeg og. Gruer meg egentlig intenst til dette, for kommende storebror sover ikke spesielt lenge om gangen og kan være temmelig høylytt. Håper det går seg litt til de neste månedene:D

Oi! Er like langt som deg, men det hadde jeg ikke tenkt på!

Jeg gruer meg til fødselen, og stresset med å få hverdagen til å henge ihop når permisjonen er over for alle. Gleder meg til å få enda et nydelig lite menneske i familien, jeg elsker barn!

Jeg gruer meg til å miste selvstendigheten min, til å ikke kunne stikke på langtur med hesten når det passer meg, og til å stå opp tidlig om morgenen... I tillegg tror jeg det blir veldig rart å ikke skulle jobbe, da mesteparten av mitt sosiale nettverk er gjennom jobben (innflytter er ikke alltid like enkelt). Jeg gruer meg til å måtte forholde meg til helsevesenet både gjennom resten av svangerskapet, fødsel og tiden etterpå. De har alltid en herlig evne til å få meg til å føle meg fullstendig ubrukelig som menneske.

Jeg gleder meg til å se samboer som pappa, til å bli en liten familie "på ordentlig", til å se hvilke trekk barnet arver fra oss begge, og til å lære et nytt, forhåpentligvis fantastisk menneske å kjenne <3

Gleder meg til å se storebrødrene komme på besøk på sykehuset. Sist gang kjente jeg hjertet mitt åpnet seg og gjorde plass til begge to idet gutta traff hverandre første gang! Å se søskenkjærligheten er helt fantastisk :Heartred Gleder meg også til å bare ligge å stirre på det lille underverket :Heartred

Back
Topp