oldtidsegypter
Forelsket i forumet
Så ufattelig trist å høre om mormoren dinKondolerer, jeg føler med deg.
Tusen takk, det settes pris på

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ufattelig trist å høre om mormoren dinKondolerer, jeg føler med deg.
Uff, så forferdelig tristKondolerer!
Det må være utrolig tungt.
Hei! Her vil jeg følge med!jeg var selv 15 når jeg ble gravid med O, og er 17 nå. Jeg og samboern min Espen (for et sammentreff) på 21, prøver på en liten søster eller bror til O nå. Så trist å høre om mormoren din, kondolerer! Ellers vil jeg ønske deg lykke til videre i svangerskapet! <3
så fin historie om deg og EspenKondolerer med mormor. Mistet selv min mormor når jeg gikk gravid, ikke så nærme termin da. Men pga avstand og min form hadde jeg ikke mulighet til å dra i begravelsen og det har jeg fortsatt dårlig samvittighet for enda jeg vet det ikke var fysisk mulig for meg å komme meg dit. Skjønner at du tenker på alle de besøkene du ikke tok, men som jeg fikk beskjed om, tenk på alle de besøkene du faktisk gjorde
Tror ikke hun ville ha ønsket at du skulle slite deg ut mer enn nødvendig for å besøke henne hver dag, det viktigste for henne var nok at du og oldebarnet fikk samlet nok krefter til fødselen
![]()
Ja man vet aldri når det skjer! Lykke til!!
Nei, herlighet! Skjønner godt at du klager på detI dag er lillegutt 7 dager
Avtalte å få besøk av faren og søsteren til Espen i dag, bare en liten tur. Skulle jo i slektstreff hos faren min også. Så de kom til oss rundt klokka tre også dro vi til faren min rundt halv fem. Da tok vi med oss faren og søsteren til Espen, så de kunne være med oss en stund til. Nå har klokka passert halv elleve og de er her fortsatt. Mener ikke å klage, får så dårlig samvittighet over å sitte her å skrive dette, men kjenner det er slitsomt og irriterende at de egentlig bare skulle komme en liten tur, men har vært her i mange timer.. Lillegutt sover jo, så skulle gjerne likt å gjort det samme.. Nå føler jeg meg som en sutrete, fæl kjæreste.. Hormoner![]()