15mnd vaksinen.

sol angelica

Glad i forumet
Hvor lang tid tok d før reaksjonen kom, for de som fekk en? Saga hadde feber i går og i dag. Håpe d e pga vaksinen.Tok den for 12 dager siden. Kor høg va feberen og kor lenge varte d? Andre som griner mye når de har feber? Saga e nesten utrøstelige.

Lilja fikk vaksinen på mandag, og reaksjonen kom i går.  Nesten 40 i feber, og skriking hele dagen etterfulgt av en urolig natt.  I dag har hun væt bedre, så jeg håper det er over til i morgen. 

Off d e ikkje mye kjekt. Men e d noen som har tatt to paracet ganske tett etter hverandre? Feberen gjekk ikkje ner etter den første så eg tok ein ny ca ein time etter.

Lucas har heldigvis ikke reagert enda, tok den for 10 dager siden, men de sa på helsestasjonen at de fleste som reagerte på vaksinen gjorde det etter en uke el noe..

Å paracet kan du nok gi hvis feberen ikke gikk ned med den første!

Linnea fikk den på torsdag.
Hun har vel aldri hatt feber så vet ikke åssen hun oppfører seg. men hs sa de færreste får reaksjon.

så får håpe vi slipper unna.

5 - 12 (14) dager etter vaksinen kan reaksjonen komme

jeg vet ikke om det var pga vaksinen, men etter en uke spydde hun på kvelden, men det gikk for over.

Har noen av deres fått prikker på kroppen etter vaksina? Helsesøster sa det var normalt da, men har ikke hørt om det før...

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Har noen av deres fått prikker på kroppen etter vaksina? Helsesøster sa det var normalt da, men har ikke hørt om det før...

jeg snakka me legen i dag og hun spurte om thea hadde fått det.... lett meslinger eller noe sånt mumlet hun om... men her er det ingen prikker

ORIGINAL: sandnes86

ORIGINAL: Matheo`s mamma

jeg snakka me legen i dag og hun spurte om thea hadde fått det.... lett meslinger eller noe sånt mumlet hun om... men her er det ingen prikker

Okey, puh! Sikkert vanlig da, siden legen din nevnte det! I dag har han hatt mye feber og vært veldig redusert stakkar. Nesten sånn at jeg får dårlig samvittighet for at jeg utsetter han for det.

Back
Topp