:'(

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Har ikke gått en uke engang, så mister jeg og andre bestemor mi i dag tidlig. Nå gjør det så ufattelig vondt, og syns jeg har fått nok nå. Når skal det ta slutt??

Kondolerer <3 bruk tiden med dine kjære, og gullet i magen, og tenk på gode minner som du kan fortelle videre til den lille om din bestemor :-) klem

Kondolerer... :( Litt for en periode du har sammen med den lille. Det er så urettferdig at alt skal komme på en gang... Har ikke ord. Stå på!

Huff altså, sånt skulle ikke vært lov en gang. :( Kondolerer. <3

Nei, hjelpe meg - du skulle få mye på en gang! Sender deg noen varme tanker oppi det hele...

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Sender deg mange gode klemmer:)

Så urettferdig!:( Får ikke lov å sørge ferdig før det er enda noe mere som skjer:( Sender en stor klem din vei! <3

Takk alle sammen. Det er godt jeg og har dere søte snupper her og kunne dele mine sorger med å.

Uff kjære deg,sender deg en kjempe stor klem.Nå har det skjedd mye for deg på kort tid,ta vare på deg selv og magen.Håper du har masse støtte rundt deg.

Har heldigvis mange rundt meg. Bare ufattelig at alt skal skje på så kort tid. Har igjen en bestefar nå, og håper han venter litt før han blir borte da.

Uff, for en trist tid i livet ditt :( Kondolerer..

Back
Topp