:'(

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Fikk dårlige nyheter av min mor nå nettopp. Min tante har ikke mange dager igjen og leve,er ikke sikkert hun er her til jul. Hun har kreft i store deler av kroppen og husker ikke så mye,hun husket meg sist gang jeg var på besøk,tilig i desember,men trodde jeg var 14 år,så hun har mistet nesten 10 år av hukomelsen. Blir en trist jul her oppe :(

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si i slike stunder.

Så jeg sender deg en STOOOOOOR KLEM. *Holderundt å klemmepå* <3

Huff, vet ikke hva jeg skal si... Men sender varme tanker :)

veldig trist å lese... men ta vare på hverandre i julen :) sender varme og lange bamseklemmer til deg søta :) <3

Ånei så leit. Håper hun får oppleve julen sammen med dere!

Min mamma døde av kreft for 2,5 år siden. Og ja, det var utrolig leit på slutten hvor hun var i konstant morfinrus og hadde det vondt. Men etter at hun døde og jeg fikk dette litt på avstand, så har jeg tenkt at det var godt hun slapp mer vondt.
Det var ingen vei tilbake, kreften var kommet for langt.
Så gled dere over den tiden som dere har sammen nå, og gråt og sørg slik du vil. Og når ting kommer litt på avstand, så går det ann å glede seg over de gode minnene som var.

Håper dere får en flott jul under de omstendighetene som er. Mange gode juleklemmer herifra

Da var det et faktum,min kjære tante døde i ettermiddag,etter å ha kjempet mot kreften i 5 år. :'( har ikke gått opp for meg endå at hun er borte,og håper at jeg er med mannen når det gjør det. Men er glad hun har gått vidre så hun slipper mer smerter.

Kondolere så mye. Ta godt vare på hverandre i denne tunge stunden. Sender varme klemmer.

Kondolerer:-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp