.

cowboylaila

Elsker forumet

.
 
Ja, blir ikke til at vi holder oss noe mindre på FB gruppa når ingen her gidder å hører på hva vi sier.  Maaange har problemer med dette, men de skylder på instillinger på dataene våre....Jeg har sendt mail til teknisk, men ingen svar å få.....
 


linusisvingen skrev:
Ja, blir ikke til at vi holder oss noe mindre på FB gruppa når ingen her gidder å hører på hva vi sier.  Maaange har problemer med dette, men de skylder på instillinger på dataene våre....Jeg har sendt mail til teknisk, men ingen svar å få.....


Hva er problemet?
 


Moderator 2 skrev:


linusisvingen skrev:
Ja, blir ikke til at vi holder oss noe mindre på FB gruppa når ingen her gidder å hører på hva vi sier.  Maaange har problemer med dette, men de skylder på instillinger på dataene våre....Jeg har sendt mail til teknisk, men ingen svar å få.....


Hva er problemet?

 At forbli pålogget knappen virker ikkje, tungvint og logge på hver gang!

 


Hanne2 skrev:


Moderator 2 skrev:


linusisvingen skrev:
Ja, blir ikke til at vi holder oss noe mindre på FB gruppa når ingen her gidder å hører på hva vi sier.  Maaange har problemer med dette, men de skylder på instillinger på dataene våre....Jeg har sendt mail til teknisk, men ingen svar å få.....


Hva er problemet?

 At forbli pålogget knappen virker ikkje, tungvint og logge på hver gang!


Jupp, og rart at ikke moddene har fått dette med seg?  Har vært ørten tråder om det!!!

 
Savner gamle BV:((((( Det var så gøy her, og nå er alt fucked up:( Blir aldri sånn det var, det er jeg nesten helt sikker på! Trist:(
 
Back
Topp