:(

poca&krapylene

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Begynnte å blø på jobb i går:(:(

snakket med lege og skal inn til UL mandag for å sjekke om jeg må ha utskrapning...

Jeg er så skuffa........gråt i hele går og i natt.....
 
Neei???
Hvor langt er du på vei?
Sikker på at det er sa da? Er jo normalt å blø litt?

 så leit...
 
Ånei! Så trist!

Håper spiren sitter i hele 9mnd neste gang!

klem
 
Uff og uff :( Stakkars!

Signere de andre, håper den sitter neste gang!
 
Det er forferdelig trist :( Skjønner godt at du gråter, jeg gråt i dagesvis :( Sender deg en stor klem og håper det går bra neste gang!
 
Blør du mye? Smerter?
Trenger ikke å bety at du mister. Har blødde to ganger i mitt første svangerskap,men fikk en en frisk gutt :)

xxx-fingrene for at d går bra <3
Stor klem til deg!
 


precious2013 skrev:
Blør du mye? Smerter?
Trenger ikke å bety at du mister. Har blødde to ganger i mitt første svangerskap,men fikk en en frisk gutt :)

xxx-fingrene for at d går bra <3
Stor klem til deg!

Føler med deg..... sender et stort klem.
 
tusen takk alle sammen

jeg har blødd litt i dag også ,men så rart at det fremdeles murrer i magen....hvor lang tid tar det før eventuellt alle "symptomer" forsvinner????

er det derfor de vurderer om det må til utskrapning??

jeg aner egentlig veldig lite om dette....og tør ikke google meg til noe heller...dette blir en laaaang helg!!!
 
uff :( det var ikke noe særlig. Men har du blødd masse da? Da jeg mista fossa det blod og jeg fikk veldig vondt i magen (minirier) I tillegg var blodet koagulert. Så jeg ville venta å sett hva legen sier på mandag jeg :) krysser fingrene :) 
 
Gå å ta hcg prøve,det er ikke sikkert alt håp er ute.....Håper lille spire fortsatt er der og har det bra.
 
uff, så trist å høre... håper at det bare er normale blødninger du har hatt.
 
Nei nei nei... Uff!!! Har du hatt smerter da?? Krysser fingra for att spiren fortsatt sitter å att det bare er en vanlig blødning. Masse lykke til på UL...
 
Back
Topp