:( :(

Tiemi

Flørter med forumet
Klageinnlegg... LANG... Vi fikk nytt hus på mandag, hele uka før det pakket JEG alt i huset vi bodde, uten noe som helst hjelp. Etter vi fikk huset føler jeg at jeg har gjort alt her, for den ene dagen har han vondt i huet, den andre dagen er han sliten etter jobb osv. Og jeg blir så lei meg, hva med meg som har vært konstant kvalm i 2 mnd?! Med andre plager som magesmerter, hodevondt, tretthet osv. Men ting må jo gjøres, jeg orker hvertfall ikke og ha tusen pappesker/søplesekker stående utover i hele huset. Og ikke nok med at han nesten ikke gjør en dritt, men han er også sur, utakknemlig for det jeg gjør, rydder ikke opp etter seg så jeg må rydde enda mer og får meg i skikkelig dårlig humør! Ble så sur nå at jeg kastet hundebeinet oppi melkeglasset hans! Hater og bli svart frekt og at jeg må jo skjønne ditt og datt... Og nå er jeg jo bare enda dummere i huet! Jaja.. Vil bare legge meg å grine, er ikke noe gøy og ikke bli forstått! :( Skjønner at jeg kan vise litt mer forståelse jeg også, men det er jo som det er han som er gravid og ikke jeg, og jeg syntes ikke det har vært bare bare å være gravid hittil så derfor blir det enda værre når han er sånn..

Hvis det er noen trøst så er ikke du den eneste.... :-P Jeg føler at jeg gjør ikke annet enn å rydde etter frøkna og gubben...

Men jeg ville streika en dag og bare sagt i dag er det din tur til å fikse middag og rydde fordi jeg ikke orker! Og bare funnet meg en god bok og lagt meg i senga og slappet av. Flytteeskene kan vente en dag altså :-)

Håper snart formen din blir bedre!!

den følelsen der, kjenner jeg svært godt igjen, og den er ikke noe god.
Skjønner deg svært godt at du blir lei deg, frustrert og sint!! Det har du all grunn til..
Eneste måten er nok å sette deg ned, og forklare. les litt om gravide for han..

Kan skrive side opp å side ned, men får bli me dette..

Sender deg en klem.. skulle gjerne hjulpet deg med å pakke ut og få litt orden:)

Slitsomt når det skal bli sånn huff. Som om det ikke er nok med evnt "gravidplager" så skal man i tillegg ha en mann som ikke forstår. Er han med på noen av kontrollene? Kanskje du kunne fått litt støtte av jordmor og at hun kunne forklart han litt? Kan jo hende det hjelper å få innspill fra en 3person :)

Høres ut som du har en mann med sympatisvangerskap! Bare synd han tror han har det verre enn deg :P
Du får gå ut i husmorstreik, så kan han se hvor mye du egentlig gjør i huset selv om du har dine plager.

Be han skjerpe seg! DU trenger også hvile og bør heller ikke løfte så mye. Og så må vi kvinner bare akseptere at ikke alt blir gjort i dag. Selv fikk jeg besøk i helgen og hadde ikke handlet eller noe. Men det gikk bra. :-)

Back
Topp