Klageinnlegg... LANG... Vi fikk nytt hus på mandag, hele uka før det pakket JEG alt i huset vi bodde, uten noe som helst hjelp. Etter vi fikk huset føler jeg at jeg har gjort alt her, for den ene dagen har han vondt i huet, den andre dagen er han sliten etter jobb osv. Og jeg blir så lei meg, hva med meg som har vært konstant kvalm i 2 mnd?! Med andre plager som magesmerter, hodevondt, tretthet osv. Men ting må jo gjøres, jeg orker hvertfall ikke og ha tusen pappesker/søplesekker stående utover i hele huset. Og ikke nok med at han nesten ikke gjør en dritt, men han er også sur, utakknemlig for det jeg gjør, rydder ikke opp etter seg så jeg må rydde enda mer og får meg i skikkelig dårlig humør! Ble så sur nå at jeg kastet hundebeinet oppi melkeglasset hans! Hater og bli svart frekt og at jeg må jo skjønne ditt og datt... Og nå er jeg jo bare enda dummere i huet! Jaja.. Vil bare legge meg å grine, er ikke noe gøy og ikke bli forstått! :( Skjønner at jeg kan vise litt mer forståelse jeg også, men det er jo som det er han som er gravid og ikke jeg, og jeg syntes ikke det har vært bare bare å være gravid hittil så derfor blir det enda værre når han er sånn..