-

lurer igrunnen litt på det samme - for har akkurat startet i ny jobb og skal snart starte prøvingen. Har ikke noe lyst til å stille sjefen i en posisjon hvor jeg blir på jobb i 9mnd for så å bli vekke ett år - han har gitt meg såpass tillit og mulighet til å komme meg opp og frem allerede nå, så vil gjerne kunne jobbe litt i permisjonen (og det er nok enklere med tanke på at sambo skal få tatt ut sin permisjon også)

De har ikke lov til å spørre deg om du er gravid eller har planer om å bli gravid. Det eneste du må er å fortelle det 3 mnd før du skal ut i permisjon. Jeg hadde ikke sagt noe.

Det finnes 1000 muligheter.. jeg skal jobbe 1 dag i uka fra å er 4 mnd og frem til jul, pappaen er da selvfølgelig hjemme den dagen.. etter jul har vi valgt en annen ordning fem til sommeren. Lag et excelark med et forsag oh kontakt nav for.et møte. Men husk at arbeidsgiver m godkjenne gradert uttak

Jeg vurderer å ikke si noe, men da kommer moralen snikende da vet du..

Uten å gå alt for nøye inn på det: se for dere at barnet deres har fått en person til å være med seg hele tiden i skoletiden. Barnet begynner i 1 klasse og har spesielle behov som tilsier at det trenger konstant tilsyn. Så forsvinner denne personen etter 4 mnd... 

Ovenfor arbeidsgiver kan jeg godt la være å si noe, men jeg føler et ansvar ovenfor barnet... 

Back
Topp