Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer det, at det er sånn sykepenger regnes ut.Labambie skrev:
(venter dog i spenning på at du skal få pepper for å si at "DU sykemelder deg" og at du i det hele tatt vurderer det)
Takk for "pepper`n" :pLillegull<3 skrev:
Glemte å legge til at jeg allerede plages med bekkenet og ryggen, og det er veldig smertefullt å traske rundt på betonggulv og dra på pasienter i alle mulige retninger i sengene.....!! Så man trenger ikke å angripe folk før man vet hele sannheten! Jeg prøver ikke å lure systemet, jeg ville bare vite om dette var reelt!!
Takk for "pepper`n" :pLillegull<3>3> skrev:
Glemte å legge til at jeg allerede plages med bekkenet og ryggen, og det er veldig smertefullt å traske rundt på betonggulv og dra på pasienter i alle mulige retninger i sengene.....!! Så man trenger ikke å angripe folk før man vet hele sannheten! Jeg prøver ikke å lure systemet, jeg ville bare vite om dette var reelt!!
Prøver ikke å lure noe system, men vil bare ha det jeg har krav på fra denne såkalte velferdsstaten man bor i!Lillegull<3 skrev:
Slike ting får man nemmelig ikke opplyst fra NAV at man har krav på, og da må man av og til ty til å gå rundt grøten får å få noe igjen for i slite i dette landet!
Prøver ikke å lure noe system, men vil bare ha det jeg har krav på fra denne såkalte velferdsstaten man bor i!Lillegull<3>3> skrev:
Slike ting får man nemmelig ikke opplyst fra NAV at man har krav på, og da må man av og til ty til å gå rundt grøten får å få noe igjen for i slite i dette landet!
Amorosa skrev:
Men har man rett på sykepenger selv om man ikke har jobb..?Lillegull<3> skrev:
Du kan jo ikke få dagpenger, for da må du være reell arbeidssøker, og det er du jo ikke hvis du er for syk til å jobbe?
Labambie skrev:
Amorosa skrev:
Men har man rett på sykepenger selv om man ikke har jobb..?Lillegull<3> skrev:
Du kan jo ikke få dagpenger, for da må du være reell arbeidssøker, og det er du jo ikke hvis du er for syk til å jobbe?
Du Amorosa, jeg tror du må litt lenger ned enn t-skjenivå her. Prøv nano-skje. -_-