.

DEN følelsen har eg også   Tar nok litt tid før man venner seg til d.. hehe

Sånn har jeg det også. Helt surrealitisk for meg enda men det går vel opp for meg når magen begynner å vokse og de første spark kommer :) jeg gleder meg ^^

Hverken jeg eller mannen skjønner det helt heller. Selv om symptomene er begynt å komme litt kommer jeg nok ikke helt til å skjønne det før jeg kjenner spark/har vært på UL. Har fortalt det til søsteren min og ett par venninner, men er nesten litt skummelt siden jeg ikke helt tror på det selv :p

Det kjennes godt på kroppen at det er noe på g.. er sulten hele tiden, romler å styrer på i magen selv om jeg spiser stort sett hele tiden 

Men alt kan skje enda, og vil nok vente med å fortelle det til familie og venner til etter UL (hvis vi klarer å vente) hehe. Har så lyst til å vite kjønnet denne gangen og lage en slags "gave" å gi til familien med UL bilde med en rosa eller blå sløyfe. Litt søtere måte å fortelle det på enn å bare si at jeg er gravid :p hehe
GLEDER MEG SÅNN!

D e helt fantastisk når man akkurat har foinne ut at man e gravid :) Tok 5 testa æ,bærre for å forsikre mæ om at d virkelig va sainnt :)

Æ bruke å få sein mage,så ska vent t etter ordinær ul før vi fortelle d t nån :)
Vi ska ikke vit kjønnet gangen  her,så d blir en speinnanes fødsel...

EnOgEnBle4 skrev:
at jeg er gravid!!! Nesten så jeg kjøper en ny test for å få nok en bekreftelse på at det er en huleboer på g 

Kunne ikke vært mer enig!!! Jeg vil definitivt ta en ny test om en ukes tid..... vil ikke tro at dette er sant. Fikk vite at jeg var gravid i går, og vi er fortsatt i sjokk, våknet i dag og følte at alt bare hadde vært en drøm - men det er det IKKE!!! 

Back
Topp