.

når du er mellom 8-12 uker?? første sjekk skal vel vere 12 uker :)

Sist var jeg 8/9 uker på vei på første kontroll, rekner med at jeg drøyer det litt lenger denne gangen =) men før jeg er 12 uker :)

Hadde ikke tenkt å bestille før 12 uker, men vil bekrefte og høre ang magen siden den er så "rar" :-)

Æ ska itj bestill legetime før æ e rundt 10 uka

Tenkte i utgangspunktet bare å gå til jordmor denne gangen jeg. Har ikke helt tenkt over når jeg vil bestille første time, men blir nok ikke helt ennå. Er du usikker på når kan du jo evt ta kontakt med lege/jordmor og høre når de vil ha deg inn til første kontroll :)

Svarer her og jeg,selv om jeg ikke er gravid enda ;-)

Har begge de andre gangene vært til lege 1.gang når jeg var 8 uker på veg og 2.gangen da jeg var 9 uker på veg.. Når jeg bestilte time sa jeg bare at jeg ønska time 4 uker frem i tid,(bestilte når jeg var 4-5 uker på veg).Her har det aldri vært noe problem,ei heller noen diskusjon om at en ikke får komme inn til 1.sv.skaps kontroll før 10-12.. uke.

Jeg var hos legen i går jeg. Var egentlig noen annet jeg var der for men tok alle blodprøvene og trengte ikke komme tilbake før i uke 14.

Sist var jeg første gang hos legen i uke 6 tror jeg :) Nå har jeg ikke bestilt time enda, tror jeg skal ringe til uka kanskje :)

Back
Topp