.

Gruer meg også veldig til å fortelle det til resten av ledelsen og styret. Vet at det her kommer til å skape store utfordringer da jeg er en den eneste som gjør og kan mine oppgaver. Må vel nesten fortelle det før ferien i hvertfall, men blir jeg like dårlig som sist kan det bli vanskelig å skjule.

Jeg kvier meg veldig. Ikke for å si d til lederen min, men når hun tar d videre. for sjefen er ikke så veldig glad i at folk blir gravide.... Men ellers så tror eg d ska gå bra Bare utrlig vanskelig å ikke si d i DAG.! Blir nok ikke alt for lenge eg klarer vente pga bekkenet mitt.. men så langt som mulig ihvertfall

Jeg gruer meg også:/ starta i ny jobb for bare en mnd siden! Vi har allerede ei på jobben som skal ut i permisjon, og det er meningen jeg skal ta over noen av hennes kunder. Å så jeg gruer meg!!!!! Blir helt stressa av tanken:(

Nyttårsspire skrev:
Jeg gruer meg også:/ starta i ny jobb for bare en mnd siden! Vi har allerede ei på jobben som skal ut i permisjon, og det er meningen jeg skal ta over noen av hennes kunder. Å så jeg gruer meg!!!!! Blir helt stressa av tanken:(

Akkurat slik er det for meg også.. :( + at jeg begynte der for bare 2 mnd siden.. OG er lærling!(sisteårs)

Nei, det har ikke sjefen min noe med og gjøre før om en god stund enda! :) ellers hadde jeg ikke tenkt og bli sykemeldt denne gangen! ;) har begynt og trene å det gjør nok susen for bekkenet og korsryggen! Ingenting blir bedre av og sitte i ro i hvert fall!! :)

EnOgEnBle4 skrev:

Nyttårsspire skrev:

Akkurat slik er det for meg også.. :( + at jeg begynte der for bare 2 mnd siden.. OG er lærling!(sisteårs)

Det er jo bare å hope i det når den tid kommer, de kan jo ikke akkurat sparke oss heller. Men jeg har en smule dårlig samvittighet, selv om det er feil å ha det:/

Back
Topp