.

Det må nå være de i ku-kostymet? 

Siden det ikke er tegn etter stige og ingen av de andre er høy..
Hjelmen er vel inni kuhodet eller mellom de i drakten.. 

Det er de i ku-kostymet. De kan stå oppå hverandre for å komme seg inn vindu, også vises det litt på bildet at de har puttet hjelmen oppi ku-hodet. For fasongen på kuhodet har forskjellig fasong på bilde 1 og de siste bildene.

Den var jo dritenkel..

Meget mulig den i utgangspunktet er beregnet for barna og ikke de voksne da :P

~Mummimamma~ skrev:
Den var jo dritenkel..

Meget mulig den i utgangspunktet er beregnet for barna og ikke de voksne da :P

Mulig jeg aldri blir noen krim etterforsker, men trodde også det var de med kua, men klarte ikke å se gorklaringen på hvorfor.. Takk alle og god påske :-)

illimilli skrev:
Det er de i ku-kostymet. De kan stå oppå hverandre for å komme seg inn vindu, også vises det litt på bildet at de har puttet hjelmen oppi ku-hodet. For fasongen på kuhodet har forskjellig fasong på bilde 1 og de siste bildene.

jupp, min konklusjon også :D

Ja, den var lett. Men så trodde jeg at Tine på forhånd fortalte at den var lett, siden det sto "LETT" over gåten.

Dette er vel noe jeg sikkert burde holdt for meg selv :P

Hahaha.. dere tar sååå feil. Dere får se på lørdag, på tine.no/påskekrim at dere er helt på bærtur...

forsinka aprilsnarr.. :-P

Godhjerta skrev:
Hahaha.. dere tar sååå feil. Dere får se på lørdag, på tine.no/påskekrim at dere er helt på bærtur...

forsinka aprilsnarr.. :-P

å?

Rockerøya skrev:

Godhjerta skrev:

forsinka aprilsnarr...

å?

hehe... jeg var i det fnisete humøret. 

Den var jo alt for enkel.. Meeen.. Gubben og svigerfar måtte ha hjelp til å løse den, fordi de var helt på bærtur. 

Jeg kjøper bare Q-melk, men fikk lest den på nett nå. Den var da litt i enkleste laget
Liker også bedre når det er en historie (bare tekst), og litt komplisert *barndomsminner*

trodde også det var de to, men tenkte at det måtte være for lett! jaja, var vel beregnet på de som er litt mindre da hehe... den har jo vært vanskeligere tidligere..

Back
Topp