*

Eiramjenta

Forelsket i forumet

Takk :-)
det går veldig fint med oss nå.Hvordan går det hos dere?

Jeg husker deg! Eller nicket iallefall! 

Godt å høre at alt er bra!!

Koselig at noen kjenner meg igjen

Jeg har spionert litt på dere hele veien. Jeg husker at både WISH og Leelu var aktive før fødslene.Håper vi kan få litt mer gang på forumet etter hvert :-)

Hei =)
Hvordan går det med det lille Haugesund mirakelet ditt ?
Vi koooser oss!! Vokser seg stor å fin. Begynnt å krype rundt å er blid som ei soool dagen lang
Litt mye våkning på nettene, men håper på å få plukket den natt ammingen vekk snart.

Kjekkt å "se" deg igjen. Spesiellt siden vi har følgt hverandre siden ass.befruktning

Littlå skrev:
Hei =)
Hvordan går det med det lille Haugesund mirakelet ditt ?
Vi koooser oss!! Vokser seg stor å fin. Begynnt å krype rundt å er blid som ei soool dagen lang
Litt mye våkning på nettene, men håper på å få plukket den natt ammingen vekk snart.

Kjekkt å "se" deg igjen. Spesiellt siden vi har følgt hverandre siden ass.befruktning

Ja, vi har følgt hverandre lenge

Mirakelet vårt har vokst seg stooooor og god. Hun sover på nettene og er stort sett blid og fornøyd. Hun har ikke lært å krype ennå, men ruller bortover i stor fart. Samtidig snurrer hun seg rundt og skyver seg bakover med hendene. Jeg nyter hvert sekund siden dette er siste mann for oss.

Kjekt at du er her enda

Hei!!

Jeg har tenkt masse på deg og lurt på hvordan du har det! Så godt å høre at alt er bra! Ble jo en heftig fødsel og sikkert en tøff tid etterpå. Å, nå ble jeg glad! Jeg er sjelden her nå, bruker telefonen mest til nett og da er det tungvindt. Men kikker innom.

-rugesola

rugesola skrev:
Hei!!

Jeg har tenkt masse på deg og lurt på hvordan du har det! Så godt å høre at alt er bra! Ble jo en heftig fødsel og sikkert en tøff tid etterpå. Å, nå ble jeg glad! Jeg er sjelden her nå, bruker telefonen mest til nett og da er det tungvindt. Men kikker innom.

-rugesola

Hei!

Deg husker jeg godt. Har tenkt på deg hver gang jeg har brukt det fine vognteppe du laget. Takk for at du har tenkt på meg i den tøffe tiden. 

Hvordan går det med deg?

Back
Topp