*

Hva mener du at de skulle gjøre da?

Grunnen til at de vil ha posen er jo for å kunne spore det tilbake til hvem som jobbet på produksjonslinjen den dagen posen du fikk ble laget.

Det er menneskelig å feile.

de kan jo ikke gjøre noe uten å ha posen..... folk kan jo sende mail og si hva som helst, men de må jo ha bevis, også må de finne ut hva som er i veien med smashen. Skjønner at det var irriterende at sjokoladen din ikke var bra, men de kan ikke gjøre noe som helst uten å ha posen osv..

Skjønner du blir irritert, men det er da ikke nidar sin feil.

Klager du på sånne ting, må du selvfølgelig ta bilde og/eller spare på gjenstanden. 
Skulle man bare klaget, også regnet med å få erstatning uten noen form for bevis, kunne jo hvem som helst gjort det. 

For en god stund siden hadde jeg kjøpt en cider av Berentsen. I den cideren var det deler av en gul kork. Først så det ut som sitronskall, men da jeg så nærmere, var det en bit fra en kork. Jeg sendte mail og bilde med engang. Lederen av Berentsen ringte meg, beklage på det sterkeste, kjørte ut en kasse med eplemost til meg, og ville gjerne ha flasken, sånn at han kunne ta det opp på ersonalmøtet. Sånn var ikke akseptabelt.

Falt meg ikke inn å kaste den eller noe før jeg hadde sikret meg beviset. Jeg gjør det ikke for erstatningen, men når sånne ting skjer, må de være mer nøye.

Nei, som sagt. Jeg skjønner det er irriterende for deg, men du kan ikke skylde på nidar i denne saken.

Det er vel ikke så mye annet nidar får gjort uten bevis... Så da kan dem bare beklage...

Sillien skrev:
de kan jo ikke gjøre noe uten å ha posen..... folk kan jo sende mail og si hva som helst, men de må jo ha bevis, også må de finne ut hva som er i veien med smashen. Skjønner at det var irriterende at sjokoladen din ikke var bra, men de kan ikke gjøre noe som helst uten å ha posen osv..

Det er jo ingen som røyker inne på nidar da, sikker på at det ikke var noe annet?

hvordan vet du at asken kom fra en røyk egentlig?

"gå og henge seg". Spenstig valg av overskrift. "Hei, Nidar, her er et tau, gå og heng deg a". 

IsThaBeth skrev:
"gå og henge seg". Spenstig valg av overskrift. "Hei, Nidar, her er et tau, gå og heng deg a". 

Det å ønske noen død er jo å anse som en trussel.. Lurer på om det teller som trussel når det er mot en produsent?

FancyPants skrev:

IsThaBeth skrev:

Det å ønske noen død er jo å anse som en trussel.. Lurer på om det teller som trussel når det er mot en produsent?

Godt spørsmål!

Uff denne tråden høres litt ekstrem ut...

Jeg fikk en plast bit i neslee sin grøtpakke tok bilder men kastet jo biten dumme meg :P
Men da fikk de iallefall skjekket det ut med bildene slik at det ikke skjer hos andre
Det var jo forsovidt ikke neslee sin skyld selv om det var det :P
Men ønsket ikke og henge dem for det haha

Back
Topp