=)

Live2Learn

Elsker forumet

Uffda, det hørtes ikke noe godt ut..

Stor, stor klem til deg -håper du snart føler deg bedre <3

Og du må da ikke beklage deg, er bare godt å få det ut <3

mislykket som mor er du ikke, derimot burde du være stolt at du har prøvd ta tak i livet ditt når det har vært vanskelige tider. Tøff er du! Sender deg noen gode klemmer :) gi det litt tid, så tar du det litt etterhvert! Klemmer:))

Varme klemmer sendes over til deg! Ja, godt å få ut frustrasjon!! Og like viktig er det å få det ut ;-)

snart2barnsmor-12 skrev:
mislykket som mor er du ikke, derimot burde du være stolt at du har prøvd ta tak i livet ditt når det har vært vanskelige tider. Tøff er du! Sender deg noen gode klemmer :) gi det litt tid, så tar du det litt etterhvert! Klemmer:))

Signerer dusse kloke ordene!

Mange klemmer <3
Selv har jeg ikke gått på anti dep på over et år, og angsten har vært nokså kontrolert frem til nå, nå ligger den på 7-8 hele dagen og jeg er kjempe bekymret konstant når jeg har ro rundt meg.

Mange klemmer <3

Men du?
Er det i enighet med lege du kutter de ut?
Ikke for å være en bedrevitende kjerring med finger i fjeset ditt nå, men mange antidepressiver er det veldig viktig at man nedtrapper gradvis før de kuttes ut.

Håper det går bra med deg tross alt! :)
Og det handler jo ikke om å være en god mor, i situasjonen du beskriver. Det handler om å kunne ta så godt vare på seg selv sånn at man evner å SE at man er en god mor :)

ja, jeg var hos en turnuslege som sa at jeg skulle ta AD i 2 uker.. annenhver dag..

jeg syns det ble mye og tok hver 3 dag.. Fikk kraftig abstinens og tok en ny dose, men mindre.. så hver 3 dag igjen.. 

Men jeg klarer ikke å komme over det..

Skal til legen imorgen og høre om han har en bedre slagplan.. Evt få noe kvalmestillende slik at det går ann å takle det andre som hører med..

Er ekkelt, for det er nesten som om at jeg er dopet! :/ :/ :/ 

Jeg blir såklart veldig skeptisk til hva hun turnuslegen sa etter jeg har postet dette på babyverden.. Så jeg må nok få min mer erfarne lege til å gi meg en bedre plan! Eneste er at jeg er livredd for at denne babyen skal få problemer resten av livet sitt pga meg! :( :( :(

Nå er det mange år siden jeg tok antidepressiva, men jeg mener jeg trappa ned på en periode på 3 måneder. Men, om du blir dårlig og sånn av de, forstår jeg jo godt at du vil trappe ned de fortere når du er gravid. Om man ikke er nok kvalm fra før.
Hør med fastlegen din, sånn at du kan føle deg trygg på avgjørelsen turnuslegen tok :)

Back
Topp